פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים על שירות שלא קבלתי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
שלמה המלך 37 קרית אונו כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מנוי של חברת פלאפון .
בשני החשבונות האחרונים קבלתי חיובים על שירותים שסופקו ע"י חברת יוניסל.
החיוב הראשון ע"ס 127.87 ש"ח והחיוב השני ע"ס 103.38 ש"ח.
בברור עם חברת פלאפון נאמר לי שהזמנתי משחקי טלויזיה.
אני אפילו לא יודע על מה מדובר. אני גמלאי בן 77 ואין לי שום קשר לדברים מסוג זה.
נסיונות ההתקשרות לחברה לא צלחו מאחר ואף אחד לא עונה שם.
שלחתי אימייל ולא קבלתי כל תגובה.
מה ניתן עוד לעשות כדי לקבל את כספי בחזרה וכדי למנוע המשך חיובים בעתיד?
כספי סוג הנזק :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
לקוח נרשם לשני משחקי טריוויה:

1) טריוויה קאש דרך אתר:
http://www.yesno.co.il/cash/
הרישום בוצעה בתאריך 16/04/2010 22:30:15 מול קוד אימות אישי שלקוח קיבל למספר הנייד שהזין באתר: ברוכים הבאים למשחק הטריוויה, קוד האימות הוא: 162151. לקוח מזין את המספר שלו באתר, מקבל קוד אימות אישי, מזין אותו בחזרה באתר, מאשר תקנון ורק אז נרשם לשירות.
מדובר בשירות קבוע. כול שבוע לקוח מקבל שאלה בעלות של 15 ₪ ואם מתחיל לענות של שאלות הוא משלם על כול שאלה נוספת 2 ₪.
לקוח שיחק במשחק.

2) טריוויה מיקס דרך אתר:
http://www.yesno.co.il/mix/

הרישום בוצעה בתאריך 19/05/2010 14:32:41 מול קוד אימות אישי שלקוח קיבל למספר הנייד שהזין באתר: ברוכים הבאים למשחק הטריוויה, קוד האימות הוא: 956577. לקוח מזין את המספר שלו באתר, מקבל קוד אימות אישי, מזין אותו בחזרה באתר, מאשר תקנון ורק אז נרשם לשירות.
מדובר בשירות קבוע. כול שבוע לקוח מקבל שאלה בעלות של 15 ₪ ואם מתחיל לענות של שאלות הוא משלם על כול שאלה נוספת 2 ₪.
לקוח שיחק במשחק.

תגובה:
השירותים בוטלו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה