פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב ללא אישור נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שלמה המלך 37 קרית אונו כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר שהתלוננתי באתרכם וקיבלתי למכשיר הנייד שלי הודעה מהחברה כי יופסקו החיובים שלי. נדהמתי לגלות ש
א. אני עדיין מחוייבת
ב. לפי תשובת החברה באתר נרשמתי וקראתי תקנון שמעולם לא הוצג לי במהלך ההרשמה כביכול ולא אישרתי אותו
במידה ולא יוחזר כספי ויפסיקו לחייב אותי הצעד הבא יהיה משפטי
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא והפסקת החיוב פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
לקוח השאירה בקשה לניתוק השירות במענה הקולי בתאריך7.7.10, השירות בוטל לבקשתה. הודעה אחרונה היא קיבלה בתאריך 7.7.10 מאז לא נשלחו אליה הודעות. כנראה בחשבונית מופיע חיוב יחסי עד לתאריך 7.07.10 שזה בעצם תאריך בו השירות הופסק תגובה:
השירות בוטל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה