פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חשבוני ללא הרשאה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שלמה המלך 37 קרית אונו כתובת:
תיאור הבעיה:
בבדיקה מקרית של חשבון הסלולר שלי באורנג' בחודש שעבר גיליתי חיובים מוזרים על שירותים שלא ידעתי מה מקורם, בסך 64 שקלים.
משיחה עם נציגת השירות באורנג' עלה כי החיובים מתבצעים דרך חברה חיצונית בשם יוניסל. מעולם לא נרשמתי לשירות של חברה זו.
לאחר נסיונות חוזרים וזמן המתנה ממושך מאוד (במצטבר למעלה משעתיים!) הצלחתי להשיג נציגת שירות של יוניסל. היא נאותה להפסיק את החיוב, שהיה קשור מסתבר לכל מיני הודעות פרסומת ושאלות שקיבלתי לטלפון שלי. היא אמרה שהיא מפסיקה את השירות למרות שעד עכשיו איני מבין מהו השירות שקיבלתי.
ביקשתי כמובן להחזיר את כל הכסף, אך ביוניסל גלגלו את האחריות על חברה אחרת שאת שמה איני זוכר - וזה גם לא ממש אמור לעניין אותי. הם הבטיחו שנציגי החברה ההיא יצרו איתי קשר.
יוניסל טוענים שנרשמתי לשירות שאלות טריוויה. לא נרשמתי לשירות כזה. שלא יתנו לי מספר הרשאה או שטות אחרת, אלא מסמך חתום של הצטרפות, שיחה מוקלטת, תיעוד קביל אחר. משהו.
בקיצור, סיפור ארוך על לא כלום. הכניסו יד לכיסי, לקחו לי כסף ללא הרשאה וזהו.
החלק הטוב בסיפור הוא שהחיובים הופסקו כנראה ושההטרדות הטלפוניות הופסקו גם הן.
החלק הלא טוב הוא שעדיין לא החזירו לי את הכסף על החיובים השגויים.
אני פונה ליוניסל בטלפון (שוב, המתנה והמתנה) ובדואר אלקטרוני.
מתחמקים, ויש לכך כנראה סיבה טובה.
מחכה עדיין למענה.
הטרדה ו סוג הנזק :
זיכוי כספי על הסכומים שחוייבו פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה