פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חוזר שלא מורשה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
שלמה המלך 37 קרית אונו כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום לכם,

אתחיל בכך שאני איני בודק כל חודש את החשבוניות שלי ,מאחר ויש לי אמון מלא בחברת התקשורת שאני מנוי בה, אורנג.
להפתעתי הרבה מצאתי שם 2 חיובים מפתיעים במספר של אשתי:

1. UNICELL
2. שמיר

לאחר שיחה לאורנג, מסרו לי שהם לא יכולים לבטל לי "הוראת קבע" שנעשתה על ידי UNICELL לחשבון שלי שפרטיו לשימוש אורנג בלבד!
לאחר שיחה ל-UNICELL שלחו לי מסמך שאשתי לחצה איפה שהוא בחודש מרץ על לינק והשתמשה רק פעם אחת ומאז חויבה כל חודש על סך של ~50 "שח!!! איפה ניתן לחייב צרכן בחיוב מתמשך על שימוש אחד, ואיך אורנג נותנת לכך לקרות, שיבקשו מאשתי מנוי פרטי כרטיס אשראי ואז לא יהיו בעיות כאלו.
אשתי לא זוכרת ממרץ מה היה ,אך אני לא מבין האם זה חוקי לחייב מנוי במנוי חודשי, גם לשימוש יחיד (רוב האתרים זה 1ש"ח לשימוש, או בכל מקרה חד פעמי), והאם יש לאורנג סמכות לחלוק שימוש בפרטי כרטיס אשראי שלי שניתן לה לתשלום רק עבור שירותי מאורנג ולא לחלוק אותם עם איש?
אבקש עזרה והתייחסות, ועזרה לזיכוי על סכומי החיוב.

בברכה:


דורון עמדי

נ.ב.
מצרף מסמך שנשלח לי על ידי UNICELL.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
כדי שנוכל לענות לתלונה, אנו זקוקים למספר הנייד שחויב תגובה:
כדי שנוכל לענות לתלונה, אנו זקוקים למספר הנייד שחויב פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה