פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי עבור סיפוק שירות אשר לא צרכתי בו נושא התלונה:
עמית מירי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
שלמה המלך 37 קרית אונו כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודשיים האחרונים אני משלמת חיובים חודשיים מופרזים. מבדיקה בחשבונית עולה כי אני משלמת עבור כל מנוי שברשותי סכום כסף לא מבוטל לחברת יוניסל. פניתי לחברה הבטיחו שיצרו קשר תוך יומיים. חזרו לאחר 10 ימים. הפקידה (בחורה בשם אתי, לדעתי) צחקקה בקו, ענתה בגסות וטענה כי מדובר בשירות שרכשתי. ביקשתי לראות תקנון- לא היתה מוכנה לשלוח אלי. בקשתי לדבר עם מנהל אחראי, הציגה עצמה כמנהלת. ולבסוף טרקה לי את הטלפון בפנים. האם יתכן מצב בו אני מתקשרת לברר לגבי שירות אותו לא רכשתי ואין לי כל עניין בו, וזו התשובה שאני מקבלת?
מיותר לציין, כי ליצור קשר נוסף עם החברה, זו משימה בלתי אפשרית.
אבקש זיכוי במיידי עבור החודשיים בו חוייבתי בשני המנויים שברשותי. אבקש לראות תקנון של החברה, ולדעת מתי הצטרפתי.
עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה