פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שאינו מורשה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שלמה המלך 37 קרית אונו כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,

לפני כארבעה חודשים שלחה אישתי הודעה אחת כמענה לשאלון טריוויה ומאז ועד היום חשבון הסלקום שלה מחויב מדי חודש בעלות של כ- 50 ₪ בממוצע.
מאחר והבחנתי בחיוב רק לפני מספר ימים, פניתי אל חברת סלקום בבקשה לבטל את החיוב ולחסום את השירות והם הפנו אותי ליוניסל בכדי לטפל בנושא החיובים וביטול השירות באופן מיידי (סלקום יכולה לחסום את השירות רק לאחר 7 ימי עסקים. את נציגי השירות של יוניסל לא ניתן להשיג בגלל המתנה למענה של מעל ל20 דקות, לכן שלחתי בתאריך ה11.10.2010 מייל לכתובת [email protected] כפי שמופיע באתר החברה, אך עד היום לא קבלתי מענה.
לא יתכן שבשימוש חד פעמי "נרשמתי" בניגוד לרצוני לשרות ששולח כ- 5 הודעות SMS בחודש בעלות של 13 שקל להודעה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול השירות והחזר כספי של שירות שלא ביקשתי וחיובים לא אישרתי פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה