פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוביים מתמשכים ע"י יוניסל שלא באישורי דרך חברת הסלולר פלאפון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שלמה המלך 37 קרית אונו כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
כפי שכתבו פה לפני גם אני נתקלתי בחיובים ע"י שימוש בהוראת הקבע לחשבון הסלולר שלי דרך חברת פלאפון.

אמנם נרשמתי (בתום לב) לשאלת טריוויה אחת שקפצה במהלך הגלישה לאינטרנט
מאז ההודעות לא הפסיקו להשלח אלי. מאחר ולא התייחסתי להודעות או המשכתי לענות על השאלות (מלבד אולי שאלה אחת בלבד, אם אני זוכרת נכון) חשבתי, לתומי כנראה, כי היות ואיני משתמשת בשירות, שאין על מה להמשיך ולחייב אותי.
כמו כן, אני מודה שגם אני נמנית עם האנשים שאינם בודקים כל חודש את חשבון הסלולר שלהם אך כשבדקתי הופתעתי לגלות סכומים גבוהים שנגבו בלא אישור.
בתחילת אוקטובר, התקשרתי לחברת יוניסל שמספרה הופיע בחשבון הסלולר שלי. הגעתי למענה אוטומטי ובו נדרשתי להזין את מספר הנייד שלי, לקבל סיסמא, להזינה למערכת כדי לקבל תשובה באם נעשו חיובים למספר זה (מה שהיה ידוע לי כבר). בפועל לא נתנו פרטים באשר לחיובים שנעשו כבר אלא ניתנה אפשרות לבקשת ניתוק מהשרות בלבד. עשיתי זאת אך רציתי לדבר עם נציג שרות כדי לקבל פרטים על החיובים נעשו. לא ניתן היה להגיע לנציג שרות. בפעמים הבאות שניסיתי להתקשר נאמר במענה הקולי שהמערכת לא מזהה חיובים למספר הנייד שלי. כל נסיונותי להגיע לנציג שרות עלו בתוהו, אין קול ואין עונה.
כמו כן, החיובים נמשכו...
אני רוצה לצייין שבעת הקלדת המספר באתר הטריוויה לא הייתה אפשרות לקרוא שום תקנון אבל חויייבתי לסמן כי אני מסכימה עם התקנון (ברור שמאז למדתי את הלקח שלי). בשום מקום לא היה רשות לגבי חיובים מתמשכים שכאלה ובסכומים גבוהים (שהגיעו לכדי 70 -80 ש"ח לחודש)
מיותר לציין שההתנהלות של חברת יוניסל הינה נצלנית ופולשנית והשימוש בפרטי שניתנו לחברת הסלולר הינו לא תקין בעליל!
מאחר ולא השתמשתי בשרות (שוב, מלבד אולי שליחת סמס אחד), אבקש לזכות אותי במיידית על הסכומים שנגבו ממני שלא לצדק במהלך כ-3 או 4 חודשים.
ו סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה