פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקיחת כסף על שירות ללא הבהרה כי השירות בתשלום. נושא התלונה:
וורם לבנת שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, חברה אמרה לי שבעבר נעזרה בשירותכם ושעזרתם לה אז החלטתי לפנות אליכם גם.
אני סטודנטית שמחפשת עבודה ונרשמתי לאתר דרושים, אחת המודעות באתר דרושים הייתה על עבודה שמתאימה לסטודנטים לא התחייבות קבועה.
נכנסתי למודעה וזה העביר אותי לאתר אקסטרז http://xtraz.co.il/main/minisite/?k=&ymid= .
נרשמתי והכנסתי פרטים אישיים ואז קיבלתי קוד שמזינים בעת הרישום.
שוק העבודה בנוי על כך שמעסיק פונה למחפש העבודה אך מעולם לא העלתי בדעתי ששירות כזה אמור לעלות כסף.
השירות לאט לאט הפך למטריד וכל הזמן שלח הצעות עבודה לניצבות בסרטים.
החודש עברתי על החשבונית של הסלולר לעומק כי חשבון הטלפון הסלולרי חרג מהרגיל וראיתי שחברה unicell חייבה אותי סכום ניכר.
פניתי לחברת יוניסל והם הסבירו לי שבעבר נרשמתי לשירות של אקסטרז על הצעות עבודה וכי כל הודעה שאני מקבלת עולה לי 5 ש"ח, יוניסל הודיעו לי שהם מנתקים את השירות וכי אם אני רוצה לקבל החזר כספי זה רק דרך חברת אקסטרז. כשפניתי לחברת אקסטרז מצידם לא הייתה שום כוונה לשלם החזר ואמרו לי שזה רשום בתקנון.
אחרי חיפוש באתר ראיתי שלמטה בכיתוב קטן אכן רשום שהשירות הינו בתשלום אך לפחות אצלי במחשב צריך לגלגל ללמטה כי זו השורה היחידה שלא מופיעה בפרטי העמוד. בנוסף לזאת זה מופיע מתחת שורות גדולות וברורות שאומרות שאין צורך בנסיון,הכשרה או מחויבות (אך למעשה נדרשת מחויבות כלכלית) ואני בהיותי מחפשת עבודה תמימה לא העליתי על דעתי שמעסיק שמציע עבודה גובה ממחפשת העבודה כסף(הרי זה אבסורד, ואם זה היה במודע ברור שלא הייתי משלמת על שירות שגובה כל כך הרבה כסף כשאני מחפשת עבודה וכה זקוקה לכסף הזה). בנוסף גם מעולם לא ידעתי שקבלת אסאמסים היא כרוכה בתשלום הרי בד"כ התשלום הוא עבור הוצאת הודעות.
מאוד נפגעתי מתשובות יוניסל ואקסטרז והחלטתי להעלות את הפרשה ופניתי למשרד התמ"ת מהם עוד לא קיבלתי תשובה.
הרי זה לא טריויאלי שמעסיק גובה ממועסק כסף עבור הצעת עבודה ואם לא מחפשים בכוח שזה עולה כסף לא ממש רואים את זה.
היום, לאחר שאתמול כל היום חיכיתי שיועילו בטובם לענות בשירות הלקוחות של יוניסל ושל אקסטרז והובטח לי ע"י שניהם שנותקתי מהשירות עדיין המשכתי לקבל הודעות שאינני מעוניינת במידע זה שעולה כסף.
למעשה אקסטרז זה האתר שרשמתי אליו ויוניסל זה הספק החיצוני שעובד עם חברת הסלולר וגובה דרכם.
היום כבר הייתי מיואשת ואני לא יודעת למי עוד לפנות,כתבתי מייים לשירות הלקוחות של 2 החברות שממשיכות לשלוח מידע שעולה כסף ולכן פניתי לאורנג' והם אמרו לי שזה לא פעם ראשונה שלקוחות מספרים להם על שירותים כאלה ואחרים שלא מובהר בבירור כי שירות שלרוב לא עולה כסף הפעם כן עולה כסף ושאורנג' יכולים לחסום לי את כל הספקים החיצוניים שמחייבים אותי אך המחיר הוא שלא אוכל לקבל מידע מהמכללה שלי שמפיצה דרך יוניסל גם היא.
החלטתי לפנות אליכם לראות אולי תוכלו לומר לי מה עוד עליי לעשות על מנת לקבל החזר כספי על ההטעיה וכן להפסיק שירות שברור שאין להם רצון להפסיק כי כך ניתן להמשיך ולגבות ממני כסף.

כספי סוג הנזק :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה