פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שלא כדין בחשבונית הטלפון הנייד נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שלמה המלך 37 קרית אונו כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
ב 20.7.10 בעת שבעלי צופה במשחק כדורגל באינטרנט, קפצה מודעה שעליו להשיב על שאלה ושאולי הוא יהיה הזוכה המאושר בפרסים מפתים. בתמימותו השיב על השאלה (כמובן שלא קרא את האותיות הקטנות) ואז הפך להיות "שבוי של החברה" .
לאחר שראה כי ממשיך לקבל הודעות מהחברה סימס להם להפסיק את ההודעות (כמובן שהם התעלמו מהודעה זאת) ובשיא חוצפתם חייבו בגינה 4 ש"ח וכמובן שאינם הפסיקו את השרות.
מחברת יוניסל הפנו אותנו לחברת SENS
בשיחה עם מוקדנית (בשם הדר) מחב' SENS הבנתי לאן הגעתי, היא מדברת בזלזול, לא הסכימה להעביר שיחה למנהלת השרות וכמובן טענה שאינם מזכים.
עם מנהלים בחברה לא ניתן לדבר (עד שתפסנו את החברה לקח זמן רב...)מדובר בזילזול ובהונאת הצרכן!
אבקש את עזרתכם בהחזר -מה שכאמור גבו שלא כדין -ע"ס 230 ש"ח .
לידיעה, שלחתי אליהם מכתב ב 27.10.10 וכמובן שלא השיבו עליו.
רב תודות!
כספי סוג הנזק :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה