פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים במרמה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בסביבות חודש ספטמבר עניתי על שאלון באינטרנט שהציע את האפשרות לזכות במכשירי חשמל, בסוף השאלון התבקשתי לרשום את מספר הטלפון הסוללרי שלי. מאז הם לא מפסיקים לשלוח לי מיסרונים אשר להם לא עניתי אף פעם, אך מזה 3 חודשים להפתעתי אני מחויבת על ידם ב - 76 של לחודש. ניסיתי להשיג אותם בטלפון מספר רב של פעמים אבל חוץ ממענה קולי לא התקבלה שום תגובה. ביקשתי מאורנג' לחסום אותם ולבטל את החיוב אך הם אמרו שיוניסל בלבד יכולים לבטל את החיובים.
אין לי עם מי לדבר.
אשמח לעזרתכם.
תודה רבה
נאוה
כספי סוג הנזק :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה