פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים על שרותים שלא ביקשתי נושא התלונה:
גיאת הלית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי לאורנג' לברר על כל החיובים החודשיים שיש לי מיוניסל, הם הסבירו לי שזה לא קשור אליהם, התקשרתי ליוניסל, וגם אחרי שעה המתנה הם לא עונים, ביקשתי דרך התא הקולי שלהם שינתקו אותי מהשרות, הם הבטיחו תוך שני ימי עסקים, אך עדיין הם ממשיכים לחייב אותי. אני בכלל לא יודעת מה זה יוניסל, לא מעניין אותי בכלל ההודעות שהם שולחים. חוצפה שכזו- גם מחייבים בלי לידע, גם לא עונים בבזק, וגם לא מנתקים את החיוב לאחר הבטחתם.
כספי סוג הנזק :
לתבוע את החצופים האלה שגונבים כסף מאזרחים תמימים פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה