פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית סכומים גבוהים ללא הסכמה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מזה כמה חודשים אני מחוייב על-ידי אורנג' מדי חודש בשני קווים שיש לי, על תשלומים לחברה לא מוכרת (בשבילי) בשם יוניסל "UNICELL". פניתי בעבר לאורנג' אך הם טוענים שאין באפשרותם לבטל השירות ובטח שלא לזכות אותי על התשלומים שנג(נ)בו. מוקד השירות של החברה המחייבת הן ללא מענה.אין לי הכוח והכלים כצרכן קטן להילחם בחברות כאלו שהחוק מגן עליהם ומאפשר להם לעשות כרצונם.לאחרונה הסכומים האמירו לכ- 130 ש"ח בחודש.אין לי מושג מי נתן להם האישור לחייב (ומי מכיר אותם בכלל?!)
כספי סוג הנזק :
החזר גבייה כוזבת ושקרית, וכמו כן הפסקת השירות לאלתר ע"י הוצאתנו מהמאגר פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה