פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מוגזם עבור שירותי תוכן שנתנו במרמה נושא התלונה:
בורשטיין שני שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏02 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שלמה המלך 37 קרית אונו כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
כבר כחצי שנה החברה מחייבת את אימי בתשלום של מעל 50 ש"ח בחודש
דרך האינטרנט הכניסו לה את המספר טלפון
ופשוט מאז מחייבים אותה על בדיחות שנשלחות לטלפון שלה.
כבר פנינו לאורנג, הם בתחילה טענו כי מצידם ביטלו את השירות, מסתבר שהשירות לקוחות לא כל-כך בקיא במתרחש או שלא יודע להסביר את עצמו נכון,
לאחר שעבר חודש וראינו שממשיכים לחייב התקשרנו שוב לאורנג' ואז היא הסבירה לי שרק ביטלה חיובים אחרים. הנציגה הפנתה אותי לחברה, חבל שלא הציגה זו חודש קודם.
כמובן שהיה מענה קולי
ודרך המענה ביטלנו את השירות
אך ממשיכים לחייב
זו פשוט חוצפה
לוקחים כסף במרמה מהצרכן ואורנג' לא עומדת לצד לקוחותיה והצרכן נשאר חסר-אונים. איך יתכן מצב כזה? אין לאן לפנות? פשוט זורקים מאחד לשני, אף אחד לא לוקח אחריות והצרכן ממשיך לשלם את המחיר.
מדוע אני צריכה להתמודד עם חברה צד ג' אליה אין לי שום קשר?
מדוע אורנג' לא יכולה לשלוט בחיובים שלה. אני דורשת החזר כספי, פשוט עוגמת נפש.
עוגמת נפש, זלזול סוג הנזק :
החזר כספי מיידי וביטול השירות פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה