פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה לטלפונים נושא התלונה:
סטר מירב שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏27 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שלמה המלך 37 קרית אונו כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
חודש לאחר תלונתי לחברה בנושא החשבונית שלי ואמרו לי שהם מסדרים לי את הבעיה והיא תיכנס לתוקף בחודש הבא ראיתי שהעניין לא הסתדר והחלטתי להרים לחברה טלפון כדי לדבר איתם ולברר איתם את הנושא.
שלושה ימים אני מנסה ליצור איתם קשר בשירות לקוחות אך אין תשובה ואין מענה.
זמן ההמתנה שאני מבזבזת ביום על הקו איתם (שלוש שעות בכל פעם) בא על חשבון העבודה והוא גוזל לי ממיטב זמני ובמיוחד מכספי.
הדבר הזה אבסורד שכן שירות לקוחות אמור לתת מענה לכל בעיה ובטח לענות לטלפונים וזה לא מתקבל על הדעת שאת השעות הפנויות שלי בהפסקות בעבודה וגם השעות העמוסות שלי אני "מבלה" בהמתנה לנציג.
עוגמת נפש, כספי סוג הנזק :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה