פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גנבת כסף מהחשבון שלי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חברת יוניסל גנבה ממני כסף 3 שנים וזה האימייל ששלחתי להם:


שלום, שמי יניב אברהם ת.ז ...........מספר פלאפון ...........


סתם במקרה התקשרתי לחברת אורנ"ג לבדוק את החיובים שלי כי ראיתי חריגה, הנציגה שענתה לי אמרה לי שיש לי חיוב של 15 ש"ח מיוניסל חברת מסרונים של אודישנים. שאלתי את הנציגה אם היא רואה עוד חיובים בחודשים קודמים, היא ענתה לי שכן..

התקשרתי לשירות לקוחות שלכם וביררתי למה ואיך ומי הרשה לכם לקחת מימני כסף מחשבון הבנק שלי, אמרו לי שבמרץ 2008 נרשמתי דרך אתר אינטרנט לאודישן (דבר שאני לא מכחיש, אך אני גם לא זוכר) ומאותה תקופה החלו לחייב אותי ב 15 ש"ח לשבוע, ששמעתי את זה הבנתי שאני עוד אחד שחברת מסרונים הצליחה לדפוק.

אני רק רוצה להעיר ולומר שלא קיבלתי מסרון כל שבוע לאודישן, לא שרציתי להשתתף בתוכנית, או ללכת לאודישן, ונמאס מ"האותיות הקטנות" שדפקו אותי 3 שנים לשלם לכם מאות שקלים (בסביבות 2000 ש"ח).

כל ה 3 שני האלו שהתקשרתי מידי פעם לחברות הסלולר הבנתי מהם שיש חיובים של 10-15 שח בחודש וכל פעם הם הבטיחו לי שהם יחסמו ואף פעם לא חסמו אז הבנתי שאני צריך לפנות ישר לחברה שגונבת ממני כסף במשך 3 שנים.

דרך אגב זמן ההמתנה לנציג שירות היה 60 דקות אם לא יותר.



אני דורש פיצוי על כל התקופה שגנבתם לי כסף מהחשבון!!!!

העברתי את האימייל הזה גם לתלונות הציבור.
כספי סוג הנזק :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה