פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים בחשבון הפלאפון ללא ידיעתיו וללא אישורי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
שלמה המלך 37 קרית אונו כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים ככל הנראהׁ(אם כי לא זכור לי) נרשמתי בתמימות להגרלה של 5000 שח לקניית בגדים. כנראה, הזנתי את מספרהפלאפון שלי מבלי לשים לב לאותיות הקטנות מאד מאד בתחתית העמוד שהשירות כרוך בתשלום. מאותו רגע החלו להגיע אליי שאלות טריוויה בלי סוף עד כדי הטרדה. פעם ראשונה אני חושבת שעניתי ואחר כך התעלמתי בתקווה שזה יופסק. ראיתי שזה לא מפסיק להגיע וכאשר נכנסתי לאינטרנט ונתקלתי שוב במקרה בפרסום של ההגרלה, ראיתי שכתוב למטה שהשירות עולה כסף והרבה כסף. מייד שלחתי הודעה למספר 7474 עם המילה נתק , אך השאלות לא הפסיקו להגיע למכשיר . שלחתי מייל , התקשרתי לשירות הלקוחות וביקשתי לנתק בעזרת הקשה על לחצנים , אך ההודעות ממשיכות להגיע. בחשבון האורנג' האחרון ראיתי חיוב של 52 שח. מייד יצרנו קשר עם אורנג ונודע שיש בנוסף חיובים קודמים מלפני שלושה חודשים. יש לציין שלא עניתי לשאלות וניסיתי בכל דרך אפשרית לנתק את השירות אך ללא הועיל. .
אני מבקשת מייד לפנות אליי ולזכות אותי בכל החיוב המיותר אחרת זה יגיע לתביעה יצוגית גדולה. שמעתי שהרבה אנשים נפלו המלכודת ומחוייבים במאות שקלים .
עוגמת נפש, הטרדה סוג הנזק :
החזר מיידי של הכסף פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה