פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים בגין שירות שלא ביקשתי+חוסר יכולת לבטל השירות עקב אי מענה של שירות הלקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שלמה המלך 37 קרית אונו כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
הנני לקוח של מירס. גיליתי בחשבונית האחרונה ובקודמת לה חיוב ע"י יוניסל על שירותי תוכן. מעולם לא ביקשתי או נרשמתי לשירות זה. בכל מקרה אני מנסה להתקשר לשירות הלקוחות שלהם למס' 03-5614614 אך אין מענה והחברה מייבשת אותי בהמתנה יותר מ-45 דקות. אני רוצה לבטל כל חיוב ולדרוש החזר על שירות שלא ביקשתי אין אין תגובה או אפשרות להשיג את החברה. הצילו - אנא מצאו פתרון להפטר מן הצרה הזו. תודה.
כספי סוג הנזק :
ביטול מיידי של השירות שלא ביקשתי+החזר כספי על חיובים של שירות שלא ביקשתי פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה