פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים ללא הרשאה חוקית עבור שירותי תוכן באמצעות חברת יוניסל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קרית אונו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום לכולם
הנני מנוי של חברת פלאפון מזה מספר שנים,
לאחר קבלת חשבון הסלולארי האחרון החלטתי לבדוק לעומק את חיוביי השונים מול נציגת השירות של חברת פלאפון.
להפתעתי גיליתי כי, מזה כשנתיים חברת פלאפון מחייבת אותי עבור שירותי תוכן אשר מעולם לא רכשתי ו/או נתתי הרשאה לקבל.

החיובים ללא הרשאה בוצעו ע"י חברת יוניסל פתרונות סלולאריים מתקדמים בע"מ באמצעות חברת פלאפון.

חברת יוניסל הינה חברת תוכן סלולארי אשר עובדת עם חברות הסלולארי העיקריות, התכנים אשר "מספקת" יוניסל לכאורה הם תכנים של: חידונים, משחקים וכו' באמצעות SMS.

יוניסל לא קיבלה מעולם את הרשאתי לשליחת תוכן למכשיר הנייד שלי, בטח ובטח לא הסכמתי לחיובים שוטפים עבור תוכן אשר מעולם לא ביקשתי ו/או הסכמתי לקבל.

בהמלצת נציגת השירות של חברת פלאפון פניתי לחברת יוניסל בדרישה להחזר החיובים אשר נגבו ממני לא כחוק.

נציגת השירות של חברת יוניסל ששמה הוא רעות, טענה שחברת יוניסל שלחה לי בעבר SMS, אשר מכיל תוכן של שירותי ספורט ושירותי אודישנים לשחקנים. טענתה של רעות כמובן לא נכונה, על מנת להוכיח את צדקתי ביקשתי מרעות כי תשלח לי אסמכתא חוקית ליצירת התחייבות כזאת מצידי.

חברת יוניסל שלחה לי מסמך WORD סתמי, ריק מכל תוכן אשר לא מוכיח דבר או חצי דבר אודות רצוני להתקשר איתם בחוזה של שליחת שירותי תוכן. במסמך אשר נשלח מחברת יוניסל נכתב כי, ביום 23/07/2009 רכשתי כביכול מאתר אינטרנט בכתובת www.yesno.co.il/sport. ברצוני לומר כי אינני מכיר את האתר לעיל וכמו כן, חברת יוניסל מציינים כתובת IP שאיננה שלי .

חברת יוניסל באמצעות חברת פלאפון חייבה אותי ללא הרשאה עבור שירותי תוכן אשר מעולם לא רכשתי. חברת יוניסל מנצלת באופן שיטתי את תמימותם של הצרכנים בכך שלא מפרטת בחשבונית הסלולארי אודות התוכן שהיא לכאורה מספקת. חברת יוניסל מסתתרת מאחורי סעיפי החיוב השונים ושולחת יד לכיסו של הצרכן בעוד הצרכן כלל לא מודע לכך שהוא מעביר כספים לחברת יוניסל באמצעות החשבון הסלולארי

לאחר קבלת המסמך הסתמי מחברת יוניסל, שלחתי פקסים וכן ניסיתי להשיג טלפונית את חברת יוניסל בתאריכים 04/04/2011 וה – 05/04/2001, לצערי הניסיונות העלו חרס.

חברת יוניסל בעזות מצח שולחת באופן שיטתי שירותי תוכן ללא הרשאה, תוך פגיעה בפרטיותו של הצרכן, זאת ועוד מגדילה לעשות ולחייב את הצרכנים בחיובים מנופחים. כל אדם בר דעת מבין כי החטא של חברת יוניסל הוא חטא כפול. החברה גם מטרידה וגם מחייבת עבור ההטרדה!!! . ובקיצור "הרצחת וגם ירשת".

תמוהה בעיניי גם התנהלותה של חברת פלאפון, אשר מעלימה עין מהתופעה הנלוזה. כמו כן לא ברור לי כיצד מתפקדת חברת פלאפון כבנק ו/או חברת אשראי ומחייבת אותי הצרכן התמים עבור שירותים אשר לא צרכתי.


בחוק הספאם אשר חוקק בשנת 2008, נאמר במפורש בסעיף ב' (אני מצטט):

" ..(ב) לא ישגר מפרסם דבר פרסומת באמצעות פקסימיליה, מערכת חיוג אוטומטי, הודעה אלקטרונית או הודעת מסר קצר, בלא קבלת הסכמה מפורשת מראש של הנמען, בכתב, לרבות בהודעה אלקטרונית או בשיחה מוקלטת; פנייה חד-פעמית מטעם מפרסם לנמען שהוא בית עסק, באחת הדרכים האמורות בסעיף קטן זה, המהווה הצעה להסכים לקבל דברי פרסומת מטעמו, לא תיחשב הפרה של הוראות סעיף זה... "

כולי תקווה כי פנייה זאת תוביל לפתרון סופי, במידה וחברת יוניסל לא תימצא לנכון להמציא לי החזר מלא עבור החיובים, לא אהסס ואמשיך במאבק הצודק לרבות פנייה לגופי תקשורת ולערכאות משפטיות.

בברכה
גיל המר




כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא בעבור הכספים אשר נגזלו ממני במעשה רמייה ע"י חברת יוניסל פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה