פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים על שירותים ללא אישור נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
שלמה המלך 37 קרית אונו כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודשים פברואר מרץ חוייבתי דרך חשבון פלאפון על שירותי תוכן שלא בקשתי להיות מנוי עליהם .
לא בקשתי, לא נרשמתי לשירותים הללו משום מקום אך משום מה החברה הנ"ל דחפה יד לחשבון שלי בפלאפון וגזרה קופון נכבד על חשבוני.
לדעתי זו התנהלות שגובלת בפלילים, ובמידה ולא אקבל מענה הולם אני מרים תלונה למשרד התקשורת על ההתנהלות של פלאפון וחברת יוניסל בנושאים אלו ( במיוחד לאור המקרים הרבים).
פנייתי בטלפון ליוניסל נענתה בזה שאני צריך לשלוח פקס, אחרי ששלחתי פקס בסוף מרץ לחברה, לא טרחו לחזור אלי ולאחר שהשארתתי הודעה בפלאפון חזרה אלי נציגה אמרה שהם לא אשמים.
בקיצור פלאפון מפנה ליוניסל ויוניסל מפנה לפלאפון וחוזר חלילה ואף אחד לא לוקח אחריות.
החזר הכספים שנגבו כולל המע"מ שהיה עליהם. פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה