פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנוי ותשלום שרותי תוכן ללא הרשמה. נושא התלונה:
כהן מעיין שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏17 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שלמה המלך 37 קרית אונו כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 17 לאפריל התקשרתי לחברת הסלולר שלי אורנג' בגין חשבונות טלפון לא תואמים לשימושי הסלולר שלי, נאמר לי מהמחלקה הפיננסית שאני משלמת המון כסף בכל חודש על שרותי תוכן. אינני יודעת בכלל מזה שרותי תוכן ביקשתי מהנציגה שתפרט לי והיא הסבירה שאני מקבלת מסרונים על אודישנים ועל זה אני משלמת- היא הפנתה אותי ליוניסייל החברה לה אני משלמת כביכול על המסרונים. יש לציין שחשבונות שירותי התוכן מגיעים ל 150 ש"ח בחודש ולפעמים יותר.
התקשרתי לשירות הלקוחות של יוניסייל וענתה לי נציגה בשם מור, היא הסבירה לי שנרשמתי דרך האתר " במרום" עם סיסמא ופרטים ולכן אני מנויה שלהם וכך במשך כמה שנים אני משלמת על מסרונים. אמרתי לה שהדבר תלוש מן המציאות שאינני יודעת על מה היא מדברת, אני אמנם מקבלת מסרונים מדי פעם אך מעולם לא נכנסתי לאתר הזה ובטח שלא נרשמתי..כמו כן מעולם לא ידעתי שאני משלמת על המסרונים האלה. מור החביבה ענתה בתגובה שאף אחד לא יכול לעשות זאת במקומי ושההרשמה היא מסודרת עם סיסמא דרך הנייד שלי וכו'...
ביקשתי ממנה לבדוק שאני מנותקת כי הרי עוד לפני השיחה התנתקתי מהשירות..היא בדקה ואמרה שאני מנותקת. בנוסף ביקשתי ממנה להיות איתי על הקו כשאני מבצעת הרשמה ביחד איתה אונליין דרך האתר "במרום".
נכנסנו ביחד לאתר במרום לחצתי על הבאנר של אודישנים, מיד הופיעו שלושה או ארבעה שדות למלא פרטים בסיסיים של שם ומספר סלולרי- לאורך כל הדרך לא היה כתוב ולו פעם אחת(אפילו לא באותיות קטנות שהשירות הוא בתשלום!) מלאתי את השדות - הכנסתי שם וטלפון ולאחר שניה הופ- תודה על הרשמתך - ישלחו אליך מסרונים על אודישנים! שום סיסמא ושום דבר על תשלום..כמו שאני עשיתי את זה כל אחד יכול לעשות את זה עם כל מס' טלפון, ליפול קרבן ולשלם בכל חודש הרבה מאוד כסף ללא שום ידיעה שזה עולה לו כסף. הנציגה כמובן היתה המומה ומיד אמרה לי שיטפו בזה , היא אמרה שהיא מעבירה את הפניה שלי לחברת איי קיו טק בטענה שהם הספק, אמרה שיחזרו אלי בימים הקרובים ומאז לא חזרו אלי.
יש פה מקרה קלאסי של הונאה ממש גניבה לאור יום של צרכן תמים, מסתבר זה כבר שנים שאני משלמת להם כל חודש בלי שאין לי מושג כנראה שמישהו הכניס את המספר שלי אולי בטעות אולי במכוון, בשורה תחתונה ללא הסכמתי וללא ידיעתי אני מנויה שלהם ומשלמת כל חודש הרבה כסף ומי יודע בכמה מסתכמים החשבונות האלה.
חשוב לי לציין כי יש לי את מס' השיחה במערכת יוניסייל- המס' אצלי ובנוסף הקלטתי את השיחה כך שיש לי עדות לכל הדברים שנכתבו.
המקרה הזה הוא מקרה שלי פרטי אך כמו שזה קרה לי זה היה יכול לקרות לכל אחד ואחת. אשמח מאוד שתחזרו אלי בהקדם ושהצדק יעשה ואקבל החזר כספי מס' הטלפון שלי 0547963607. מעיין.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה