פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב באמצעות חשבון הטלפון הסלולארי נושא התלונה:
Y Eyal שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏01 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
שלמה המלך 37 קרית אונו כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 1 מאי, קיבלתי חשבונית מודפסת לדואר (לאחר חשבוניות שלא נשלחו אליי מצד פלאפון ובקשה מיוחדת שישלחו אליי בדואר רגיל). אז התגלה חיוב מצד יוניסל על סך 30.45 שח.
ביום 4 מאי 2011, בשיחה עם "שירות הלקוחות" של יוניסל אמרה לי הנציגה (בשם מיכל), שהורדתי אפליקציה חינמית לאייפון (של שידורי קשת) שלפי התקנון שלה, בהורדתה אני מתחייב שבמשלוח כל הודעת SMS מטעם חברת יוניסל, אחוייב על סך 7 שח. (לאור זה שלא קיבלתי את החשבוניות, חוייבתי עד כה ב-135 ש"ח החל מחודש דצמבר). הנציגה אמרה כי לא ניתן לבטל את החיוב הנ"ל.
אני לא מבין, למה ברירת המחדל מטעם חברת פלאפון, לאפשר את החיובים הנ"ל, ולא להיפך.
ועוד איני מבין מבחינה הגיונית...איך ייתכן דבר כזה שלא תהיה לי בקרה על כמות הSMSים הנשלחים אליי??? האם זה אומר שהם יכולים לשלוח אליי 1000 הודעות SMS ואז אחוייב ב-7000 ש"ח?

ממש גזל!
ולא נותר לי אלא להסכים עם זה???
זה מכעיס!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת הכסף שנגזל ממני! פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה