פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מביש ללקוחות !! נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
שלמה המלך 37 קרית אונו כתובת:
תיאור הבעיה:
לאור חיוב בלתי ברור על סך 51.69 ש"ח מחשבון הטלפון שלי בחודש אפריל 2011, ניסיתי ליצור קשר טלפוני עםחברת 'יוניסל'. התקשרתי אליהם עשרות פעמים, 'שהיתי' שעות ארוכות עם מזכירה אלקטרונית מנומסת שחזרה והודיעה כל כמה דקות כי 'בקרוב אענה'... - לשווא !!! מאחר והתקשרתי ממספר טלפונים, בשעות שונות במהלך כל יום העבודה המוצהר בחברת 'יוניסל' - ברור לי כי אין בחברה שירות של ממש למתן מענה לטלפון. עברתי לנסיון תקשורת בערוץ אחר וניסיתי ליצור קשר באמצעות שליחת דוא"ל ל'יוניסל' בתאריך 12.5.11. מאז עברו 10 ימים - ללא כל מענה, אף לא אישור פורמלי של קבלת ההודעה ובדיקתה... כל שבקשתי - לקבל הסבר לחיוב 51.69 ש"ח . ברור שחברת 'יוניסל' מתייחסת לפניות הצרכנים כאל מטרד מיותר ובוחרת להתעלם לחלוטין מפניות בערוצי התקשורת השונים. אני מניחה שבמוקדם או במאוחר - החברה תשלח הבהרתה בנדון אך מאחר וראיתי תלונות זהות מאנשים רבים - אני תמהה אם אין מקום לפנות לרשויות משפטיות לשם ביצוע 'טיפול שורש' בחברה בעלת תרבות קלוקלת של מתן שירות לצרכנים, זאת בנוסף להפצת הבעייתיות בתרבות הארגונית של חברת 'יוניסל' בקרב כמה שיותר משתמשים פוטנציאליים, מפה לאוזן, באמצעים המקוונים הענפים העומדים כיום לרשות כל 'משתמש'.
בזבוז זמן, כספי - אולי (לאחר קבלת התשובה אדע אם יש טעות או האם החיוב הוא תקין) סוג הנזק :
1. פתרון נקודתי : מתן תשובה לפנייתי לחברה . 2. פתרון עקרוני : מציאת דרך חוקית או אחרת כנגד 'יוניסל' המתעלמת מהצרכנים. פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה