פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בחשבון הסלולר הופיעו חיובים של חברת יוניסל UNICELL בעשרות שקלים כל חודשd נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חיובים בחשבון הסלולר ללא שביקשתי להתחבר לשירות שלהם.
לאחר ששלחתי את המכתב שצירפתי למטה.
בוטל לי השירות ,שאין אני יודע מה הוא היה מלכתחילה
הוחזר לי חודשיים אחורה(2 חודש אחורה)
אך אני לא עקבתי אחר חשבון הסלולר שלי
והחיובים היו של 60 עד 150 שקלים כל חודש במשך 7 חודשים.
חברה זו לא מוכנה להחזיר לי את הסכומים הללו על אף שהבהרתי שלא צרכתי דבר מהם והם אף זיכו אותי חלקית.

אודה אם תעזרו לי בטיפול מולם.

כשיצרתי קשר איתם הם אינם הסכימו לזכות אותי במלוא כל הסכום וכל החודשים בהם לקחו כסף מחשבוני ללא רשותי.



בקשה לביטול שירות מחברת יוניסל והחזר כל החיובים חצי שנה אחורה



נחום רחמים

פלאפון 0544875222



אל מחלקת הנהלת חשבונות/שירות לקוחות



לא ביקשתי להיות מנוי בחברתכם

חוצפה מצידכם לגבות תשלום מופרז מידי חודש כאשר אני בכלל לא משתמש ולא ביקשתי להשתמש בשירותים שלכם

כמו כן לפי התקנון שלכם ,אם לא מתייחסים להודעות ולא קוראים אותן פעמיים אז אוטומטית אתם לא שולחים SMSים אבל אתם לא עומדים בתקנון ובתחייבות שלכם ושולחים בצורה חופשית SMSים

ושיא החוצפה ,אתם מחייבים על שימוש בשירותים שלכם



אשמח מאוד אם תבטלו את משלוח ה SMSים ואקבל החזר כספי בהתאם

במידה ואני לא אענה אפנה לעיתונות ,תקשורת ולעורך דיני

אשמח אם תחזרו אלי לפלאפון 0544875222
כספי סוג הנזק :
יצירת קשר עם החברה ובקשה לזיכוי מלא של החיובים -7 חודשים אחורה פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה