פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלומים דרך ספק הסלולאר עבור שרות שלא ניתן ולא נעשה בו כול שימושde נושא התלונה:
בנגל איל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני בעל טלפון מירס ממקום העבודה. לפני שבוע התברר לי כי אני מחוייב במשך למעלה משנה וחצי עי חברת יוניסל עבור שרות שלעולם לא עשיתי בו שימוש ( השתתפות בחידון טריוויה נושא פרסים). אכן, חשוב מאוד לבדוק את החשבון האישי. יחד עם זאת הקלות הבלתי נסבלת בה בנר קופץ עם פרסום לקוי ושקרני גורם לחיוב של כ- 800 שקל במהלך התקופה הינו בלתי נסבל.
כספי סוג הנזק :
החזר הכסף עבור שרות שלעולם לא ניתן ו/ או נעשה בו שימוש פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה