פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור שירותי תוכן נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
שלמה המלך 37 קרית אונו כתובת:
תיאור הבעיה:
להפתעתי בחשבון החודשי של אורנג' הופיע סכום של 95.05₪ עבור חב' יוניסל.
התקשרתי אליהם ונאמר לי שהחיוב קשור לחברת sense.
באתר של סנס מופיע רק מספר טלפון, אין שום אפשרות להגיש תלונה בצורה אחרת.
חייגתי, חיכיתי בין רבע לחצי שעה על הקו. המוקדנית טענה שהוזמנו שירותים מהטלפון. בעלי טוען שלא היה ולא נברא, מעולם לא התקשר וביקש לקבל תוכן שיווקי.
אין עם מי לדבר שם, לא מדובר בבני עשרה שמחפשים "חוויות" מהסוג הזה.
איך ניתן לקבל החזר על הסכום, או לחילופין להוכיח שאנחנולא ביקשנו את השירות.

תודה,

רעיה
כספי סוג הנזק :
נסיון להחזר ו/או הוכחת אי התקשרות. פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה