פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי מנוי ביג טוק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
שלמה המלך 37 קרית אונו כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל התענתי את המכשיר ביג טוק בסך 200 ש"ח לאחר יום חברת יוניסל שולחת הודעה תוכן ואז תוך 5 דקות נשלחו 11הודעות שהתוכן שלהם זהה בעלי מנסה להתקשר ואז להפתעתו נגמרו לו הדקות שיחה מיכוון שחברת יוניסל דאגה לכך בזאת ששלחו לו 11 הודעות שעלו כל הודעה 15 ש"ח התקשרתי ליוניסל כדי לבדוק למה הם שלחו כל כך הרבה הודעות בזמן כל כך קצר דיברתי עם נציגת שירות בשם ניקול והיא בדקה את הנושא ואמרה שהייתה להם תקלה טכנית ולכן נשלחו הרבה הודעות לאחר בירור היא אמרה שהם יזכו את המנוי תוך 60 יום פניתי אליהם שוב כדי לדעת מה עלה בגורל הזיכוי ונאמר לי שהם מבחינתם העבירו את הזיכוי לחברת אורנ'ג מחלקת כספים ואמרו לי שעלי לפנות אליהם פניתי לאורנ'ג ביג טוק בכדי לברר שאכן כך הדברים דיברתי עם נציג בשם צבי והוא בדק מול מחלקת כספים באורנ'ג לאחר בדיקה קיבלתי תשובה שאורנ'ג לא מטפלת במנוי ביג טוק ומי שצריכה לזכות אותי זו חברת יוניסל מיכוון שהמנוי הזה הוא כרטיס שנטען מה עלי לעשות בכדי לקבל את המגיע ואם יש צורך לתבוע את חברת יוניסל כי זה מאוד מעצבן שהחברות האלה עושקים את הציבור תמיד קל לקחת אבל להחזיר לך דבר שמגיע קשה מאוד
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה