שירי- מנהלת שירות לקוח |
שם ותפקיד: |
בהמשך לפנייתכם שבנדון, ברצוננו להבהיר, כי חברתנו (יוניסל פתרונות סלולריים מתקדמים בע"מ) מספקת תשתית טכנולוגית ושרותי סליקה בלבד לחברות המציעות שירותי תוכן שונים לסלולאר ולאינטרנט.
כלומר, התשתית של יוניסל מתפקדת בדומה לקו טלפון של חברת טלפוניה או תשתית אינטרנט של ספקית אינטרנט, באופן שספקיות התוכן השונות העושות שימוש בתשתיות שלנו הן אלה המפתחות ומפעילות את התכנים הסלולאריים השונים. יוניסל מהווה אמצעי סליקה בלבד (ובהתאם לאמור, שמה הוא זה שמופיע בחשבונית הטלפון של הלקוח, למרות שההתקשרות לא נעשתה עמה)
לנוכח האמור, אנו איננו הכתובת לתלונות כאמור, אלא ספק השירות עצמו, עמו התקשר המתלונן ישירות.
יתר על כן, יצויין כי בהתקשרויות ההסכמיות עם ספקי התוכן, אנו דואגים כי תנאי השירות יפורסמו ע"פ חוק.
אין אפשרות טכנית לצרף תגובת ספק השירות, לגופה של תלונה.
הנכם מוזמנים לפנות אלינו למייל [email protected] לקבל תגובה מספק השירות
בכבוד רב,
יוניסל פתרונות סלולאריים מתקדמים בע"מ
|
תגובה: |
מצ"ב תגובת יוניסל |
פתרון: |
|
|