פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב במירמה בוטה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
שלמה המלך 37 קרית אונו כתובת:
תיאור הבעיה:
לא אישרתי לחברת יוניסל לחייב אותי בשום סכום ובטח שלא להעביר את החיובים לקבלן מישנה שלכם חברת סנס(שלא עונים בטלפון) ללא אישור שלי.
אני אפנה למועצה לצרכנות מענין מה יש להם להגיד על כך.
אני מבקשת לשלוח אלי בכתב ולהראות לי האם חתמתי על מיסמך כלשהוא לחיובים הללו.

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
שירי- מנהלת שירות לקוח שם ותפקיד:
בהמשך לפנייתכם שבנדון, ברצוננו להבהיר, כי חברתנו (יוניסל פתרונות סלולריים מתקדמים בע"מ) מספקת תשתית טכנולוגית ושרותי סליקה בלבד לחברות המציעות שירותי תוכן שונים לסלולאר ולאינטרנט.
כלומר, התשתית של יוניסל מתפקדת בדומה לקו טלפון של חברת טלפוניה או תשתית אינטרנט של ספקית אינטרנט, באופן שספקיות התוכן השונות העושות שימוש בתשתיות שלנו הן אלה המפתחות ומפעילות את התכנים הסלולאריים השונים. יוניסל מהווה אמצעי סליקה בלבד (ובהתאם לאמור, שמה הוא זה שמופיע בחשבונית הטלפון של הלקוח, למרות שההתקשרות לא נעשתה עמה)

לנוכח האמור, אנו איננו הכתובת לתלונות כאמור, אלא ספק השירות עצמו, עמו התקשר המתלונן ישירות.
יתר על כן, יצויין כי בהתקשרויות ההסכמיות עם ספקי התוכן, אנו דואגים כי תנאי השירות יפורסמו ע"פ חוק.
אין אפשרות טכנית לצרף תגובת ספק השירות, לגופה של תלונה.
הנכם מוזמנים לפנות אלינו למייל [email protected] לקבל תגובה מספק השירות

בכבוד רב,

יוניסל פתרונות סלולאריים מתקדמים בע"מ
תגובה:
מצ"ב תגובת יוניסל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה