פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלומים שלא בצדק נושא התלונה:
צרפתי יעקב שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ ביטלתי את התשלומים שירדו לי דרך הטלפון ליוניסל וגם בשיחה עם המוקדנית היא ביטלה את כל התשלומים, למרות זאת המשיכו לרדת ניכויים בחודש אפריל כאשר לא צרכתי שום שירות דרך יוניסל מדובר בכ- 190 ש"ח סך הכל, התקשרתי פעם נוספת והמוקדנית אמרה לי שהתשלום נעשה גם בחודש מאי מהסיבה שהתקשרתי לבטל ב - 15 לחודש, - נו בלעתי את הצפרדע, והיא הבטיחה שחודש הבא זה כבר לא יקרה, והנה להפתעתי עוד פעם ירד אותו תשלום - בתחילת יוני, אני לא מבין על מה בדיוק אני משלם כשאני לא מקבל שום דבר בתמורה ואיך בדיוק יוניסל מעיזים להמשיך ולהוריד לי הורדות בלי סוף ? וכאשר התקשרתי בתחילת חודש יוני המוקדנית הכחישה שהתקשרתי בחודש מרץ למרות שזה מה שהיה והיא סירבה בכל תוקף להודות שהתשלום האחרון כלל לא היה צריך לרדת. אני דורש מיוניסל לזכות אותי ב - 190 ש"ח בגין הניכוי האחרון שירד בתחילת יוני.
כספי סוג הנזק :
החזר של 190 ש"ח - ניכוי שלא בצדק של תחילת יוני פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה