פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים על שירותים שמעולם לא ביקשתי/ השתמשתי נושא התלונה:
פדלון לינדה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
שלמה המלך 37 קרית אונו כתובת:
תיאור הבעיה:
בחשבונית אורנג' בחודש אפריל הופיע לי חיוב בסך 42 ש"ח מחברת יוניסל.
בירור קצר מול אורנג' העלה כי מדובר בספק תוכן חיצוני.
פניתי ליוניסל, ונעניתי ע"י נציגה מאוד לא סימפטית שטענה שהחיוב הינו בצדק בעבור שימוש בוידאו צ'אט ברוסית. הסברתי לה שאיני דוברת השפה ומעולם לא נכנסתי לוידאו צ'אט בשום שפה לרבות לא ברוסית.
ושאלתי באם יש לכך קשר שקיבלתי לאחרונה הודעות sms ממ"ס 4422 כשתוכנן באנגלית. ובראשונה נכתב כי עלות sms הינה 7 ש"ח ומייד לאחר מכן הודעת ביטול.
היא אמרה שכן, שזה נשלח אליי לאחר שאני שלחתי הודעות לאותו המ"ס קודם לכן.
ניסיתי להסביר לה לא פעם ולא פעמיים כי מעולם לא שלחתי למ"ס זה הודעות, וההודעות לעיתים הגיעו בכלל כשישנתי בכלל בשעות הזויות אז איך אני שלחתי קודם לכן הודעות?? וכי איני יודעת מה זה בכלל...
הנציגה הלא סימפטית רק חזרה ואמרה שאני כן וזהו כשבהמשך אף הרימה את קולה עליי ואף ניתקה לי את השיחה!!!
פניתי שוב ליוניסל...ענתה לי נציגה אחרת ודרכה קיבלתי למייל טופס מובנה לבקשת זיכוי מיוניסל.
ביום ה 21/5 שלחתי בקשה לזיכוי מיוניסל באמצעות טופס מובנה במייל.
עוד בטרם חזרו אליי מיוניסל קיבלתי את חשבונית חודש מאי מאורנג' וגם שם חוייבתי מיוניסל ב 77 ש"ח!!!
ביום ה 28/5 פניתי שוב ליוניסל באמצעות הטופס המובנה במייל, בבקשה לזיכוי כן על חודש מאי וכן על חודש אפריל.
ביום ה 29/5 שלחה לי אולגה מנהלת שירות לקוחות ביוניסל מייל בנוגע לפנייתי הראשונה. לטענתה מדובר ברישום לאתר קרדיטים למשחקים בעוד שבתחילה נטען כי השתמשתי בוידאו צ'אט ברוסית....תמוה משהו...
לטענת אולגה אני שלחתי הודעות sms ממכשירי למ"ס 4422 באופן יזום.
לא רק שאין זה נכון, אין לי מושג מה זה אתר קרדיטים, איני נכנסת לאתרים מסוג זה ובטח ובטח לא הזנתי קוד ושלחתי הודעות ממכשירי למ"ס זה או אחר לכל מטרה שהיא...צ'אט וידאו ברוסית/ אתר קרדיטים למשחקים!! אני רוצה לראות את פירוט ההודעות וששם יצויין כי אני שלחתי הודעות באופן יזום ממכשירי למ"ס המדובר!!!
זאת גניבה לשמה לחייב לקוח ללא ידיעתו וכשאין לו מושג במה מדובר וכל אחד מהחברה טוען שמדובר במשהו אחר!!
אני דורשת התייחסות לעניין הנ"ל וכן גם ליחסה המזוויע של הנציגה הראשונה עימה שוחחתי ביום ה 5/5 ושהרימה קולה עליי וניתקה לי את הטלפון!! אולגה על זה משום מה לא טרחה להגיב!
אני דורשת זיכוי מלא על חודש אפריל בסך 42 ש"ח לא כולל מע"מ וכן זיכוי מלא על חודש מאי בסך 77 ש"ח לא כולל מע"מ.
והיות שזו לא פעם ראשונה שאני שומעת על חברת יוניסל ועל התרגיל שהיא עושה ללקוחות החברות הסלולריות, דעו נא כי אני מבחינה עקרונית לא אשקוט עד שאקבל זיכויי מלא כאמור על אפריל ומאי כולל מע"מ ואגיע עם זה הכי רחוק שאפשר שכן לא ייתכן שלקוחות יחוייבו שלא לצורך!!
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא בעבור חיובים אלו!!! פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה