פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף בגין שירות שלא הוזמן נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
Sheerit Israel st 37 Tel-Aviv 68165 +972-3-5181717 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כ 3 חודשים פניתי לחברת אורנג משום שראיתי חיובים עבור שירות אותו אני לא מכיר. נאמר שזו חברה שלא קשורה לאורנג והפנו אותי לחברת UNICELL. אליהם פניתי גם בכתב וגם לשירות הלקוחות טלפונית. נאמר לי שהמקרה מועבר למנהלת שירות הלקוחות והיא תחזור אלי 48 שעות. עברו שבועיים ואף אחד לא חזר אלי. פניתי שוב ונאמר לי שבוצעה ביטול השירות ואת הזיכוי אראה בחשבונית הבאה.
אך בחשבונית הבאה לא היה שום זיכוי אלא חיוב נוסף.
פניתי שוב לחברת UNICELL אך דרך פלא כל פעם שהם בודקים במחשב אומרים שהעניין בטיפול אך אי אפשר להעביר אותי למנהלת שירות הלקוחות אלא לחקות שהיא תחזור אלי.
השירות מחוייב אצלי כבר 4 חודשים אפילו פעם אחד מנהלת שירות לקוחות לא חזרה אלי.
את הזיכוי לא קיבלתי ובזבזתי המון מזמני הפרטי וטלפונים.
החזר כספי פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה