פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שירות שלא הזמנתי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
Tel-Aviv 68165 .37Sheerit Israel st. Israel כתובת:
תל-אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום ,אני רוצה להביא לידיעתכם שהיום בשוק קיימות כל מיני חברות להורדת רינגטונים שעושים כל מיני טריקים על מנת לרוכן כיסים של לקוחות. בעקבות הזמנה חד- פעמית של הרינגטון או שיר לחבר מחברה ,אתה באופן אוטומטי הופך למנוי של החברה והיא שולחת לך כל מיני פרסומות על חשבון הלקוח. אף פעם לא בדקתי בקפדנות את פירוט SMSשלי ופתאום ראיתי כל מיני חיובים מחברה בשם unicell-. התברר שהיו גם חיובים בעבר. התקשרתי לחברה ושאלתי מי נתן להם אישור על כך, ועל זה קיבלתי תשובה שכנראה לא שמתי לב והסכמתי ברגע ששלחו לי רנגטון. ועל מנת לבטל אני צריכה להודיע על כך .נשלח אלי רק כתובת שדרך פלפון נכנסים ונותנים אישור להורדת רינגטון. . אני יודעת בוודאות שלא חתמתי בשום מקום על אפשרות לשלוח לי פרסומות על חשבוני. לדעתי זה לא יכול להיות חוקי.נכנסתי לפורומים שונים כדי להתייעץ עם אנשים ,והתברר שיש לא מאט אנשים שנפלו בפח כמוני. אני מקווה שתנקטו באמצעים נכונים כדי לפטור את הבעיה .תודה רבה מראש על תשומת לבכם ואתר מצוין שבניתם.
כספי סוג הנזק :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה