פרטי התלונה

תלונות מוסך מרכזי יפנאוטו

תלונות מוסכים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת רכב פגום כחדש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2008 פניתי לרכוש רכב מ"מוסך אופיר "קיבלתי את הרכב בספטמבר 2008.
בנסיעתי הראשונה הבחנתי בשתי תקלות מהותיות רעידות חזקות בהגה אשר הורגשו גם בתא הנוסעים. ושריטות רבות על הפלסטיקה במרכב הפנימי של הרכב (אותם לא ראיתי עם המסירה כי הרכב היה מאובק). מיד התקשרתי לסוכן אשר טיפל בי,יובל,אשר אמר לי להגיע למוסך כדי לטפל בבעיות אשר ציינתי.
הגעתי למוסך כ 5 פעמים ע"מ שיפתרו את הבעיות,פעם כדי שיובל(סוכן המכירות) יראה את הבעיות ופעם כדי שישראל (הבעלים )יראה את הבעיות ופעם נוספת ע"מ להזמין את החלק,פעם כדי לנסות ולתקן את בעיית הרעידות (כאשר בסוף הוחלט על החלפת הגלגלים הקדמיים באחוריים) והרעידות עדיין המשיכו !!! ופעם נוספת הגעתי למוסך ביום שישי (יום היחיד שהצלחתי לפנות)ולאחר תיאום עם יובל בכדי להחליף את החלקים השרוטים(כשראה אותי ישראל במוסך שאל אותי מדוע הגעתי היום ,ושיום שישי הוא יום עמוס במוסך ואם אני יכול להגיע ביום אחר,התעקשתי והוא קיבל אותי (כנראה שאדון ישראל חושב שזה תחביב שלי לבלות במוסכים) לאחר שטיפלו ברכב וסיימו את העבודה הוציאו לי את הרכב מחוץ למוסך ואמרו לי שהכל תקין.עם עזיבתי את המוסך שמתי לב שלא החליפו את כל החלקים השרוטים ,התקשרתי מיד ליובל סוכן המכירות ושאלתי מדוע לא הוחלפו כל החלקים ומדוע אמרתם לי שהרכב תקין והחזרתם לי אותו כשאתם אומרים ש"הכול בסדר" ענה לי יובל שהוא "חשב שאני לא רוצה שיחליפו לי את החלק הזה ושזה בסדר מצידי " <ציטוט מדוייק של יובל ,כנראה שב 130 אלף ש"ח מוגזם מצידי לבקש ולקבל רכב בלי שריטות ותקלות .השרות של מוסך אופיר בלתי נסבל מזלזל ופוגע.(הרגשתי היא ברגע ששולם מלוא העלות של הרכב אני כבר מטרד עבורם)
חשוב מאוד לציין שהתגלו בעיות נוספות ברכב כגון :רעשים חזקים ונקישות במנוע בהתנעת בוקר ,מערכת המולטימדיה לא תקינה , מראה שמאלית חיצונית רועדת ופסי הקישוט בדלתות הותקנו עקום!!כל התקלות הנ"ל הם כשהרכב "חדש" מה יקרה בעוד חצי שנה או שנה מהיום ??)חושש אני שקיבלתי רכב פגום והוא נמכר לי כחדש ומנסים להשתיק אותי (אני לא מבין איך חברה בסדר גודל של יפנאוטו משחררת רכב שכזה ללקוח).פניתי לנציג היבואן למר רון אבל(מנהל שירות של יפנאוטו) שהיה מאד נחמד וניסה לתקן את התקלות ולבקשתי הפנה אותי למוסך אחר,מוסך מישל ,ובמוסך זה הסיפור מתחיל שוב מההתחלה ,להגיע למוסך כדי שיראו איזה חלקים שרוטים ושוב פעם כדי להחליפם.במוסך מישל הוחלף החלק השרוט ושם גם ניסו לתקן את בעיית הרעידות ברכב .(בנסיעה הראשונה ברכב קליף מנהל המוסך אמר לי שישנם רעידות ברכב וצריך לאזן גלגלים< גלגלי מגנזיום)אחרי 3 ניסיונות של איזון גלגלים ונסיעות מבחן של קליף מנהל המוסך עדיין הורגשו רעידות ברכב !ולא היה לקליף שום פיתרון או תשובה לתת לי !!,בהמשך קבע רון (מנהל שרות יפנאוטו)שיגיע אלי טכנאי לגבי מ'ע מולטימדיה (שלא תקינה מזמן הקניה )הטכנאי תיקן את המערכת אך הוא שוב שרט את הפלסטיקה .בשיחה נוספת שיזמתי עם מר רון הסברתי לו את הדברים והוחלט כי עליי להגיע שוב פעם למוסך מישל כדי שמר אמיר מדרוני מנהל הטכני של יפנאוטו יבדוק את הרכב וגם את החלק השרוט (הכל ביום אחד)מר אמיר ערך עימי נסיעה קצרה והחליט שהרכב תקין ואין שום בעיה איתו ( מנהל המוסך קליף טוען שאכן ישנה בעיה!! )אני מסביר לאמיר שיש רעידות אך הוא בשלו ,לאחר דין ודברים הוחלט (לעשות עימי חסד) ולהחליף את 4 הצמיגים בצמיגים חדשים (וכל זאת לטענתו של מר רון לפנים משורת הדין) וביצוע חוזר של איזון גלגלים והחלפת החלק השרוט ברכב, עם סיום הטיפול מוציאים אליי את הרכב מהמוסך ואומרים לי שנתראה בטיפול הבא ושהרכב תקין (אומר תודה ונכנס לרכב ) עם כניסתי לרכב הנני שם לב שהחלק שמר אמיר מדרוני מנהל הטכני ומר קליף מנהל המוסך החליפו עדיין שרוט ואפילו יותר גרוע ממה שהיה.
בטון זועם ואף עצבני קראתי לקליף והראתי לו את השריטות והוא חזר וביקש כי אגיע שוב למוסך ביום אחר כדי להחליף שוב את החלק השרוט (מר אמיר מדרוני "ברח מהמוסך"ולא היה שם כדי להגיד לי מראש שהחלק שהוחלף הוא שרוט והוא לא תקין .הרי הגדרת העבודה שלו היא "מנהל" טכני בחברתכם ,מתפקידו היה להודיע לי שהחלק עדיין שרוט ושעדיין יש רעידות ברכב )ניסו להוציא את הרכב מהמוסך(ולמרוח אותי - בעדינות) כשהוא לא תקין !!!!!! חשוב לציין ששום תקלה מכל הבעיות הנ"ל לא נפתרה עד עצם היום הזה (פרט למערכת המולטימדיה). הצמיגים שהותקנו לי ברכב הם מתחילת 2007 (ומשיחה טלפונית עם משרד התחבורה אסור היה להם להתקין את הצמיגים האלה ברכבי - שכן הגעתו לארץ 02/08 !!!!) לטענת מר רון אין כל חריגה בנושא הצמיגים ושבכל המכוניות ישנם צמיגים כאלה (כנראה שחברת יפנאוטו צריכה להחליף את כל הצמיגים ברכבים שהיא מוכרת!!! ). ושאני "אשם" שהתקלות הנ"ל אינן נפתרות מאחר "שלטנגו יש צורך ב שניים"<ציטוט של רון במכתב האחרון שלו (אני חושב שלחברת יפנאוטו ניתנה האפשרות ליותר מ"ריקוד טנגו "אחד.,לעוד כמה ביקורים במוסך אתם מצפים שאני יגיע? זמן שווה לכסף!!!).הרכב עומד בחניה ולא זז(מחשש לחיי ולחיי הנוסעים בו)אינני מרגיש בטוח בנסיעה ברכב . חושב אני שחברת יפנאוטו צריכה להוסיף בפרסומים שלה שכל מי שרוכש רכב מחברתה צריך לקחת חודש ימים חופש כדיי לתקן פגמים ברכב .הסיפר שמסופר פה הוא בקצרה ועל קצה המזלג .אני מבקש להגיע להסדר ולקחת ממני את הרכב הנ"ל (אם הייתי מעוניין ברכב עם תקלות הייתי קונה יד 2 ולא רכב חדש מיבואן ) ולהחזיר לי את כספי מאחר שחברת יפנאוטו נכשלה בתפקידה כיבואנית רכב חדש ומסרה רכב פגום ללקוח שלה .שוקל לתבוע את יפנאוטו ואת מוסך אופיר תביעה בגין החסרת ימי עבודה עבור כל ימי "הבילוי " במוסכים ועל עוגמת הנפש שנגרמה לי ע"י מוסך אופיר ויפנאוטו .במקביל מוסר תלונה זו למשרד התחבורה על התנהלותכם ועל רמת שרות , מקצועיות , אמינות ורמת הידע במוסכים ה"מורשים"שלכם.
בברכה אדי
עלבון עוגמת נפש וכספי סוג הנזק :
ביטול העסקה והתנצלות פתרון נדרש :

מוסך מרכזי יפנאוטו שירות לקוחות

, תגובה:
אמיר מדרוני - מנהל טכנ שם ותפקיד:
מר נבחוב רכש וקיבל רכב חדש ותקין לחלוטין.
ברכבו הותקנה על פי בקשתו מערכת GPS. לטענתו המערכת לא פעלה כראוי וטכנאי מטעמנו החליף את המערכת בחדשה, בביתו של הלקוח (!). מר נבחוב הלין על שריטה בכיסוי פלסטיק. החלק הוחלף עם התנצלות שלוש (3) פעמים. מר נבחוב הלין על רעידות אשר לא נמצאו בנסיעת מבחן אותה ביצענו יחדיו ברכבו. למרות זאת ולמען הסר כל ספק הוחלפו ארבעת צמיגי הרכב בחדשים.
בהמשך לתלונתו הנוספת לגבי חלק הפלסטיק הצענו שוב, להחליפו בחדש.
רכבו של מר נבחוב תקין ואין לו כל בעיה.

אגב, מר נבחוב שלח את תלונתו זו למשרד התחבורה, לאיגוד יבואני הרכב, לאתר אמון הציבור, אליכם צרכנות הוגנת וליצרן הרכב ולכולם השבנו את אותה התשובה.
רכבו של הלקוח תקין לחלוטין ואם יש לו טענה כלפי איכות החלק שהוחלף נשמח שוב, להחליפו בחדש.
תגובה:
? פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה