פרטי התלונה

תלונות מוסך מרכזי יפנאוטו

תלונות מוסכים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוסך מרכזי מתנהל בחוסר מקצועיות. בזבוז זמן של הלקוח. 2 תיקונים חוזרים!!! נושא התלונה:
שלמה אורי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
המנופים 12הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
עקב תאונה קלה הנזק למכוניתי מסוג סובארו אימפרזה היה בפגוש האחורי וכן פנס אחורי שמאלי. החלטתי לתקן במוסך המרכזי של סובארו בהרצליה. לאחר 4 ימי תיקון נזדעזתי. הפגוש לא הותקן כראוי וחיישני הרוורס לא נקדחו במקומם - הם הצביעו לכיוון מעלה לשמים.חזרתי למוסך לתיקון חוזר.אמרו שיחליפו לי את הפגוש שהותקן עקום להחריד. ביקשתי חיישנים עדינים כמו שהיו לי ולא חיישנים גדולים ומגושמים ואז להפתעתי מנהל המוסך בשם אילן שהגיע עם פמליה גדולה התחיל לנהל איתי דיאלוג הזוי והודיע לי כי סובארו אינם יכולים להתקין חיישנים עדינים וכי הם משתמשים בחיישנים הגדולים והמגושמים בלבד. הפנתי אותו ל"חנות הקרובה מעבר לפינה" ואמרתי לו כי ירכוש חיישנים עדינים כפי שהיו לי ושלא יתקין לי מגושמים.אמרתי - במחיר תיקון של קרוב ל-6000 ש"ח לא יקרה כלום אם ההוצאה של המוסך תגדל בכמה שקלים בודדים. אילן עמד בסירובו הוא לא הבין שהוא גורם לי כבר נזק של בזבוזי זמן ועוגמת נפש על התיקון החוזר.
משנוכחתי שאילן עומד בסירובו אמרתי לו שיחליף את הפגוש ללא חיישנים ואני אפנה למוסך ליד ביתי שיתקינו לי חיישנים על חשבוני.
סוף דבר- בתיווכם של הפקידה טלי המעולה ומנהל הפחחיה מאיר פרץ הרגיש והמבין- נתרצה מר אילן והתקינו לי חיישנים "עדינים". לאחר יומיים באתי לקחת את הרכב ולאחר שהגעתי לביתי נתגלה לי כי שכחו להתקיו 2 חלקים גומיה של בית הגלגל האחורי וכן מכסה פלסטיק היושב בכנף האחורי. התקשרתי שוב למוסך ואמרו לי שאני צריך להגיע בשלישית. ואני שואל את עצמי האם כך צריך להתנהל מוסך מרכזי של חברה. אם עליהם איני יכול לסמוך אז על מי כן
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות פתרון נדרש :

מוסך מרכזי יפנאוטו שירות לקוחות

, תגובה:
אילן בננו מנהל המוסך שם ותפקיד:
מכיר את המקרה -שוחחתי עם הלקוח הצעתי לקחת את הרכב ולתקן
אותו.ללקוח אין זמן
תגובה:
קיבל את הטלפון שלי יתאם מועד פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה