פרטי התלונה

תלונות מוסך מרכזי יפנאוטו

תלונות מוסכים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מוחלטת של היבואן מתקלות ברכב חדש ! נושא התלונה:
נובחוב אדי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏28 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המסגר 30 תל אביב 67211 ת.ד 9125 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב . באוגוסט 2008 רכשתי רכב חדש מסוג סובארו B3 . רכב זה הגיע עם מס רב של תקלות ובעיות שעד היום לא תוקנו ! ישנה בעיה בברקסים (ההגה רועד בזמן בלימה ) ! רעידות חזקות במראה שמאלית חיצונית ! רעידות בהגה ! שריטות בחלקי פלסטיקה בתוך הרכב (שאת חלקן גרם מר מדרוני בעצמו כאשר ניסה להחליף את החלק במוסך מישל ! ) בעיות ב GPS עובד לבד גם כשלא הפעילו אותו ולא מגיע לכתובות נכונות ! רעשים במנוע ! השטיח של הרכב מורכב באופן לא תקין ומתנתק מגוף הרכב ( השטיח הקבוע ולא השטיחונים )! פסי קישוט שעל הדלתות הודבקו ע"י היבואן עקום ! כל הבעיות הנ"ל ברכב החדש ואת כל התקלות הנ"ל ידועות ליבואן מהיום הראשון ! מייד שקיבלתי את הרכב הודעתי ליבואן על כל התקלות אך היבואן מסרב לתקן אותם ! יש ברשותי התכתבויות עם היבואן שבו הוא מבטיח שכל התקלות יטופלו כולל החלפת צמיגים לחדשים ( הבטחה בכתב ! ) ותיקון כל התקלות במוסך מרכזי של יפנאוטו , אך ביפנאוטו יודעים רק לכתוב מכתבים יפים ! ללא שום של כוונה אמיתית לתקן את התקלות ! ממש חובבנים !(מר מדרוני רצה שאני ישלם את עלות החלפת הצמיגים הישנים שהוא בעצמו התקין < חוצפה ממדרגה ראשונה !) עד לתחילת שנת 2010 כל ההתכתבויות שלי היו עם מר רון אבל (מנהל שירות) ומר אמיר מדרוני(מנהל טכני) . בתאריך 11.2.2010 התקשרתי למנהל השירות של יפנאוטו ושם נאמר לי שיש מנהל חדש בשם אמיר מלצר , לאחר שסיפרתי למר מלצר את כל הסיפור מחדש והוא ביקש שאני ייתן לו צ'אנס לתקן את כל התקלות ברכב , החלטתי לתת לו צ'אנס(מאחר שרציתי להביא לסיום הפרשה ) - מר מלצר היקר הבטיח לי שיחזור אליי בימים הקרובים ושהוא ידאג שיגיעו אליי עם רכב חליפי וייקחו את הרכב שלי למוסך מרכזי ייתקנו את כל הליקויים וגם יפצו אותי על עוגמת הנפש שנגרמה לי ! אך כמו שאני רגיל לשרות של יפנאוטו מר מלצר לא יצר איתי שום קשר ( ואני ממתין עד עכשיו ! ) בתאריך 29.06.2010 התקשרתי שוב למר מלצר וסיפרתי לו שאני עדיין ממתין שיגיעו לתקן את הרכב ושעברו מס' רב של חודשים והוא עדיין לא יצר עימי שום קשר ! בהתחלה מר מלצר לא הבין במה מדובר עד שנפל לו האסימון ואז התנצל על ההזנחה הוא הבטיח לי שהוא יסדר את העיניין ויטפל בזה אישית ! ( בציניות אמרתי למר מלצר שאני מקווה שלא יעבור חצי שנה עד שייצור איתי קשר בשנית - ומר מלצר בשיא חוצפתו אומר לי שגם הוא מקווה כך - כל השיחות שלי איתו וגם עם קודמו מוקלטים ויש לי עדות לכך ) וכמו שאתם מבינים עד עצם היום 18.10.2010 מר מלצר ושום נציג מיפנאוטו לא יצר עימי קשר ! בושה וחרפה ! יפנאוטו לא יודעים לתת שירות ובטח לא אחריות ! מנהל שירות שמבטיח הבטחות ולא מקיים ! גועל נפש ,אין לי מילים אחרות כדי לתאר את מה שאני מרגיש ! (אם הייתי רוכש רכב צעצוע מחנות צעצועים ב 20 שח' הייתי מקבל שירות טוב יותר מאשר ביפנאוטו ,שם הרכב עלה כ 130000 שח' )כנראה שהם ממתינים שהאחריות תגמר ואז הם ממש יוכלו להתעלם ממני .חשוב לציין שמחודש אוגוסט 2008 ועד היום ניתנו ליפנאוטו מס' רב של הזדמנויות לתיקון הרכב אך הם בחרו שלא לתקן אותם ! ( או לתקן כל פעם משהו אחד ) . הרכב הישן שהיה ברשותי עדיין נמצא אצלי כי אני עדיין לא מרגיש בטוח בנסיעה בסובארו "החדשה " שרכשתי ! ברצוני לתבוע את יפנאוטו על ירידת ערך ברכב הישן שלי ועלות ביטוח למשך כשלוש שנים ( לא מכרתי אותו בגלל שלא חשתי בטוח בנסיעה על רכב הסובארו "החדש" שרכשתי ביפנאוטו! ( רק נסיעות קצרות ומפאת חוסר ברירה ! )וממוצע נסיעה שנתי שלי הוא כ 40000 בשנה - וגם לזה יש ברשותי הוכחות ) בנוסף על עוגמת הנפש שנגרמה לי ולמשפחתי ובזבוז ימי עבודה רבים על כל ימי הבילוי שלי במוסך . הייתי ממש מעוניין לדעת מדוע מר מלצר וקודמו וגם מנכ"ל יפנאוטו החליטו להתעלם ממני ומהבעיות ברכב . האם זה השירות שזוכים לו כל הלקוחות של יפנאוטו ? את תלונתי זו אני שולח למשרד התחבורה ! על פי חוק אתם חייבים לתקן תקלות ברכבים חדשים ! וכנראה שאת רישיון הייבוא שלכם צריך לשלול ! ושולח למשרד המסחר והתעשייה ולכול בעלי המניות של יפנאוטו ! לעורך הדין שלי ,ולמועצה הישראלית לצרכנות ולכול אתר אשר מקבל תלונות על נותני שרות ! כי פשוט נימאס מחוסר המעש שלכם ואני מרגיש כאילו חברת יפנאוטו פשוט זממה וביצעה מעשה עוקץ של 130000 שח' -
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש ! תיקון כל התקלות הנ"ל במיידי ! פיצוי על עוגמת הנפש ! תיקון כל התקלות הנ"ל במיידי ! והתנצלות של מנכ"ל יפנאוטו ומר מלצר והרחבת האחריות לאחר תיקון כל התקלות ברכב פתרון נדרש :

מוסך מרכזי יפנאוטו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה