פרטי התלונה

תלונות מוסך מרכזי יפנאוטו

תלונות מוסכים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול באוטו נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
המנופים 6 הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
להלן העתק מכתב שנכתב לשרות לקוחות יפנאוטו:
ראשית אציין כי זה מכתב שנכתב עקב תקלה ברכבי ולאחר שפניתי ליפנאוטו עקב התקלה הובטח לי זיכוי על מחצית עלות התיקון. ולאחר התיקון זה מה שקרה:

לאחר שקיבלתי את מכתבו של אמיר מדרוני (מצורף למכתב זה)שוחחתי עמו בטלפון.
בשיחה שהתבצעה עם אמיר , הובטח לי על ידו, שהמחיר המקסימלי שאליו יגיע התיקון המדובר יהיה 3000 ש"ח כולל מע"מ, לאחר ההנחה. בבדיקה שעשיתי במוסכים מורשים אחרים, המחירים היו דומים(ללא ההנחה) ולמרות זאת החלטתי להגיע למוסך המרכזי.
ניגשתי למוסך סובארו המרכזי בהרצליה(בתאריך 11.05.06). כאשר הגעתי למוסך , אמיר הבטיח שיבדוק וייתכן שאשלם פחות. ביקשתי שיעשו טיפול 50000 ברכב והמשכתי לדרכי.

לאחר שלושה ימים, כאשר חזרתי לקבל את הרכב, הזדעזעתי לקבל את חשבון הטיפול – החשבון הגיע לסכום של 6300 ש"ח לערך.
בבדיקה שערכתי לחשבון התברר לי שהתיקון לדיפרנציאל הגיע ל3400 ש"ח כולל מע"מ, לערך. בסעיף נפרד, הוחלפו לי דיסקיות למעצורים מקדימה, למרות שלא ידעתי מכך ולא אישרתי את התיקון הנ"ל.

ברצוני להביע את האכזבה העמוקה שלי מהדרך שבה התבצעו כל התהליכים שקשורים בטיפול ובשרות, לאורך כל הדרך.
אני משוכנע שהתקלה לא טופלה בזמן, כאשר הרכב היה באחריות, למרות שאת כל הטיפולים ביצעתי במוסך המורשה. מעבר לכך המחירים שבמוסך המרכזי יקרים בהרבה ממוסכי סובארו אחרים והדבר העיקרי שמקומם אותי שביצעו תיקון ברכב ללא אישורי וללא ידיעתי!
הנני מצפה לתגובה מהירה על עוגמת הנפש שנגרמה לי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

מוסך מרכזי יפנאוטו שירות לקוחות

, תגובה:
רון אבל מנהל שירות שם ותפקיד:

שלום רב
הלקוח פנה ישירות אלי , יקבל תשובה בכתב לאחר בדיקה יסודית של בנושא
התשובה תישלח עד סוף שבוע זה
בברכה
תגובה:

הלקוח אשר פנה אלי במכתב יקבל תשובה מסודרת עד סוף שבוע זה
בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה