פרטי התלונה

תלונות אימפורט ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה בגין משלוח מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1/07/08 רכשתי דרך אתר P1000 מכשיר סטפר מסוג סטפר מיני LTT + גומיות מחברת "אימפורט ספורט בע"מ".
בתאריך 6/07/08 קיבלתי את המכשיר לביתי וכאשר פתחתי את אריזת המכשיר נדהמתי לגלות כי הסטפר היה חלוד וחלקי הפלסטיק המשמשים כרגליות פגומים.
למחרת, בתאריך 7/07/08, התקשרתי למוקד שירות הלקוחות ונאמר לי כי יחזרו אלי כשיוחלט כיצד לטפל בנושא. כעבור מספר שעות התקשרה אלי נאווה משירות הלקוחות ואמרה כי שליח יגיע עם סטפר חדש שיוחלף בסטפר הפגום.
לאחר מספר שעות התקשרה אלי רויטל שאמרה כי היה בלבול וכי אין את הסטפר במלאי ולכן אם אחליט שאינני רוצה אותו עלי להחזיר את המכשיר ואזוכה בסכום העיסקה. מאחר ועד עתה לא ידעתי בדיוק עד כמה הסטפר פגום מאחר ולא הוצאתי אותו מאריזתו אלא רק פתחתי את הקרטון ומיד סגרתי אותו בחזרה כשראיתי את החלודה, ביקשתי מרויטל להחזיר לה תשובה ביום שלמחרת. לאחר שנוכחתי לדעת כי הסטפר במצב כל כך גרוע החלטתי לבטל את העיסקה.
בתאריך 9/07/08, התקשרתי לרויטל וביקשתי לשלוח אלי שליח על מנת להחזיר את הסטפר ולקבל זיכוי על העיסקה. נאמר לי כי עלי לשלוח באמצעות הדואר את הסטפר עם מכתב המפרט את הסיבה להחזר והעיסקה תבוטל וכספי יוחזר לי. אולם לאחר שהתברר לי כי מדובר בעלות משלוח לא זולה (עלות משלוח חבילה ששוקלת 13 ק"ג על ידי הדואר 40-50 ₪) התקשרתי שוב לרויטל בתאריך 10/07/08 על מנת לוודא כי גם עלות המשלוח תוחזר לי.
שוב נתבקשתי לשלוח מכתב המפרט את סיבת ההחזר וכי אם יווכח שהמוצר אכן פגום תוחזר לי גם עלות המשלוח. שמחתי לשמוע כי למרות התלאות והטלפונים הרבים הגענו לסיכום שהיה מקובל על שני הצדדים. יחד עם זאת צורמת לי העובדה שרויטל סירבה בתוקף לשלוח לי את הסיכום הנ"ל בכתב!
ברצוני לציין שעילת ביטול העיסקה היא עובדת היות המוצר פגום ובכך שהמוצר לא נבדק טרם מסירתו ללקוח, ולא מתוך חרטה על קנייתו.
בתאריך 13/07/08 שלחתי את הסטפר לחברה באמצעות הדואר (בידי החשבונית על סך 44 ש"ח).
בתאריך 20/07/08 שוב שוחחתי עם נאווה שהבטיחה לי כי תחזור לי תשובה באותו היום לגבי דמי המשלוח. מאחר והיא לא חזרה אלי התקשרתי שוב ב-21/07/08 ושוב נאווה הבטיחה לי כי תשוחח עם המנהל שלה ותעדכן אותי עוד באותו היום לגבי דמי המשלוח. כעבור מספר שעות רויטל השאירה במשיבון שלי הודעה שהסטפר התקבל על ידם והוא אכן פגום מאוד ושאתקשר שוב להודיע להם האם אני מעוניינת בביטול העסקה או במשלוח של סטפר חדש!
אינני חושבת שעליי לעשות טלפונים נוספים לשירות הלקוחות! נראה לי כי הבהרתי את רצוני בצורה הברורה ביותר שניתן!
כספי, בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקה, החזר דמי משלוח ופיצוי הולם פתרון נדרש :

אימפורט ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה