פרטי התלונה

תלונות אימפורט ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת ההזמנה באיחור של כ 3 שבועות נושא התלונה:
סודילובסקי רומן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
אני ובת זוגתי הזמנו דרך האתר "קנייה טובה לישראל" מכשיר אליפטיקל, אחר כך התברר שהאתר מהווה רק תיווך בין הלקוח לחנות. בסופו של דבר גילינו כי ההזמנה היא מהחנות אימפורט ספורט, המכשיר הוזמן ב 26/10 והתקבל רק ב4/12, בעת ההזמנה היה רשום כי זמן ההספקה הוא עד 14 ימי עסקים. לאחר 3 שבועות מעת ההזמנה התקשרנו לשם והם התחילו להתווכח איתנו שלא עבר בכלל 14 ימי עסקים...
למרות שכן ועוד איך!!
חיכנו מספר ימים נוספים ופנינו שוב, אז כבר נאמר שקיימת בעיה בנמל וגג עוד 3 ימים זה יגיע.... כך התקשרנו בערך 4-5 פעמים וכל פעם הובטח לנו עוד כמה ימים!!!
ביקשתי לדבר עם מנהל בכל אחת מהפעמים אך כל פעם נאמר שהמנהל לא נמצא, ביקשתי שיחזור אלינו אך לא חזר מעולם! ביקשנו פיצוי כי ההזמנה היתה מתנה ליום הולדת של אבי, שבינתיים עבר וחווינו פדיחה לא קטנה עקב כך!
ביקשנו גם פיצוי, הפיצוי הגיע לפני ההזמנה עצמה בכ-5 ימים! הפיצוי היה עלוב!!!! קיבלנו מד צעדים שעולה כ-5 שקלים ועוד שהוא כלל לא עובד!!!!!!
במקום שהחנות תיצור עימנו קשר ותסביר שקיימת בעייה עם ההזמנה ותציע מכשיר אחר או משהו כזה, אנחנו היינו צריכים להתקשר ולהתחנן שהמכשיר כבר יגיע!!!! מספר ההזמנה היה 41149
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת פיצוי הולם!!! פתרון נדרש :

אימפורט ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה