פרטי התלונה

תלונות אימפורט ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשלנות במתן שירות למכשיר הנמצא באחריות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
רח' חלוצי התעשיה 47, מפרץ חיפה, 26254 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי (2008) קניתי אופני כושר דרך האינטרנט מהיבואן אימפורט ספורט דרך חברה בשם "שופ-טיים". קיבלתי את אופני הכושר תוך 3-4 ימים. לאחר כחודש שמתי לב כי רצועת אופני הכושר קרועה (איני יודעת אם בזמן קבלת האופניים הרצועה כבר הייתה קרועה היות ואופני הוכשר הגיעו בחלקים נפרדים והיה עלי להרכיבם, אך החלק הבסיסי התחתון הגיע כחלק אחד ובו הייתה הרצועה). יצרתי קשר עם אימפורט ספורט (להל"ן "היבואן"), נתנו לי מספר טלפון של הטכנאי שלהם בשם אלכס. יצרתי עימו קשר וקבענו כי יגיע לבדוק את האופניים. לאחר כחודש של שיחות טלפון הוא חזר בו וטען כי אין צורך שיבוא לבדוק את האופניים ועלי להזמין רצועה חדשה מהיבואן ושהוא יוכל להסביר לי טלפונית כיצד עלי להרכיבה. יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של היבואן, שירות הלקוחות טענו כי יטפלו בנושא וכי הם ישלחו לי בהקדם האפשרי רצועה חדשה. מאז עברו כמעט 5 חודשים. שירות הלקוחות של היבואן לא יצרו עימי קשר אפילו לא פעם אחת במשך כל התקופה הנ"ל. אני זו שהייתי צריכה להתקשר אליהם לפחות 3 פעמים בחודש (יש ברשותי את פירוט השיחות הן של הטלפון בבית והן של הטלפון הנייד שלי) כדי לדעת מדוע הרצועה עדיין לא נשלחה. באחת הפעמים קיבלתי תגובה בוטה ביותר משירות הלקוחות בה אחת הפקידות צעקה עלי וניתקה את הטלפון ובפעם אחרת טענה כי "אני יושבת להם על הראש". הסברתי להם כל פעם מחדש את המצב באופן רגוע וברור אך הדבר העלה חרס בידי. היום, 08.01.09 זו הפעם השניה שהם טוענים כי "בדיוק הרגע" שלחו רצועה (פעם ראשונה הייתה בתאריך 28.12.08) ומס' ימים לאחר מכן, כאשר אני מגלה כי לא נשלח לביתי מאומה, הם חוזרים בטענתם ואומרים כי ישלחו בקרוב. מדובר בסיטואציה אשר גרמה לי מפח נפש, בזבוז זמן יקר, שיחות טלפון ארוכות ודאגה מיותרת. כאשר הבנתי כי עומדים בפני אנשים שאין איתם אפשרות לשיח
החלטתי לפנות ל"שופ טיים", החברה שגבתה את הכסף, הם הסכימו לשמש כמתווכים ביני לבין החברה. לצערי, היבואן המשיך לשקר גם לשופ טיים בטענה שיצרו עימי קשר ושהכול מסודר. כרגע אני אובדת עצות, איני רוצה שום קשר עם היבואן ושירות הלקוחות שלהם. אני רוצה שיבואו לקחת את אופני הכושר ושיחזירו לי את הסכום שעלו האופניים ובזה מבחינתי ייגמר הסיפור. איני רוצה פיצויים ולא שום דבר מצידם. האחריות פגה ביולי הקרוב ואין בכוונתי להכנס לבעיות נוספות איתם ולעוגמת נפש נוספת אם תתעורר בעיה שנייה באופניים במהלך תקופה זו!!
עודמת נפש, עלבון, כספי ו סוג הנזק :
החזרת מחיר האופניים ללקוח ושליחת האופניים בחזרה ליבואן פתרון נדרש :

אימפורט ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה