פרטי התלונה

תלונות אימפורט ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏25 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המעפילים 1 קרית אתא כתובת:
א.ת קריית אתא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ו בתאריך 18/2/2009 הזמנתי אופני כושר מחברת אימפורט ספורט. כעבור יום התחרטתי ודיברתי עם נציג החברה שם לירון ששכנע אותי לקנות מכשיר אליפטיקל מתצוגה אך במצב חדש. בתאריך 25/2/2009 קיבלתי את המכשיר לביתי. הנהג טען שאינו מכיר את המכשיר ועל כן שחררתי אותו. כעבור זמן קצר ביותר הבחנתי כי המכשיר פגום לחלוטין:
1. מחשב התצוגה היה משובש לחלוטין ואינו עובד.
2. הובטח לי במפרט 10 דרגות התנגדות ובפועל יש רק 8
3. למכשיר חסר מתקן למים כפי שהובטח
4. גלגל התנופה מתחכך בפלסטיק עליו הוא יושב ועל כן המכשיר מרעיש מאוד
5. ההתנגדות כמעט ואינה מורגשת
מאותו יום 25/2/2009 אני מנסה נואשות לבטל את העסקה. תחילה היו מאמצים רבים וקשים להשיג את נציגי החברה אך ללא הועיל.
לאחר דרישה תקיפה מצידי והרבה עוגמת נפש הצלחתי להשיג את בלה מהנהלת החשבונות שהבטיחה כי תזכה אותי. מאז עברו שבועיים וטרם זיכו אותי או יצרו עימי קשר. בכל פעם מבטחים לי כי יבצעו זיכוי ומפנים אותי לנהג החברה אשר לתחושתי מהתל בי ואינו מתכוון כלל להגיע.
התחושה היא זילזול מוחלט בלקוח .
אודה על עזרתכם בפתרון הבעיה
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי מיידי ללא דיחוי. במידה ואאלץ לפנות לבית דין אבקש פיצוי הולם! פתרון נדרש :

אימפורט ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה