פרטי התלונה

תלונות אימפורט ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מימוש אחריות למוצר שבתקופת אחריות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
תקציר:על המוצר - סטפר LTT אשר התקלקל דיווחתי לחברה בתחילת אפריל2009. לאחר פניות רבות נלקח המכשיר ממני (על חשבוני) לחברה ביום 15.5.2009. ביום 20.5.2009 קיבלתי טלפון משירות הלקוחות והגברת אמרה שהמכשיר הלך טוטל (ולמרות שכאמור המכשיר באחריות) ויעלה כסף לתקנו יותר ממכשיר חדש. אני דרשתי את מימוש האחריות בטלפון.מאוחר יותר באותו היום מסרה לי הגברת משירות לקוחות כי יתקנו את המכשיר וישלחו לי. מאחר שקודם מסרה לי כי הוא הלך טוטל כתבתי לחברה כי אני מבקש שיבדקו המכשיר ותקינותו לפני משלוח אלי (מכתב מצוי בידי). היום ללא הודעה מוקדמת שליח הביא חבילה לביתי ובה מכשיר אשר אינו תקין ואינו זהה למכשיר שרכשתי. לשם המחשה אציין למשל כי במכשיר שקיבלתי לא ניתן לעבוד - הדוושות נמוכות מדי וכן לא ניתן בין היתר לקבוע רמות קושי והוא עובד על "פריילוף"- מקביל להילוך סרק באופניים. כך קורה שמתחילת אפריל עד היום טרם נתקבל מן החברה מכשיר תקין! יצויין כי מהחברה לא נתקבל מעולם שום דבר בכתב וכי עם המכשיר שהוחזר לי נמצאה תעודת משלוח עליה נרשם - החזרת סטפר בלבד. המכשיר נרכש באמצעות וואלהשופס וערכתי פניה אליהם כחנות שמימנה קניתי, אולם כאמור האחריות היא של הספק.

אודה לכם על בירור מול הספק. בשלב זה עדיין אין צורך בפרסום באתר.
וכן זמן יקר ועוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת מכשיר תקין כך שניתן יהיה להמשיך באימון הכושר פתרון נדרש :

אימפורט ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה