|
|
|
|
|
|
מוצר פגום ולא תואם לפרסום המוצר באתר האינטרנט |
נושא התלונה: |
יום רביעי 27 מאי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
המעפילים 1 אזה"ת ק.אתא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כחודש רכשתי בריכה משפחתית אולימפיק 400/200/80/-דרך אתר האינטרנט.המוצר הגיע בצבע אחר ולאחר מילוי של 7.5 קוב מים התגלה שהבריכה נפרמה בתפר תחתית הבריכה הגרמה לנזילת רוב המים וסירחון של מים מחלחלים שמצריך ממני לשפוך את שאר המים ולקפל את הבריכה.אפילו עדיין לא השתמשתי במשאבה כי ראינו זאת ביום הראשון.
פניתי לחברה עם עשרות טלפונים ופקס ,ועדיין לא קיבלתי טיפול לבעייתי.נגרמה לי עוגמת נפש רצינית ביותר ובזבוז זמן יקר,במקום לבלות אותו עם ילדיי. אני רוצה לומר לכם שהשירות הגרוע ביותרשקיבלתי בחיי. ואם לא תהיה לי תשובה בימים הקרובים אני פונה לבתי דין שהם יתנו את הדין לכך.
האם אני יכולה להפסיק את התשלומים?
|
בזבוז זמן וכסף |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם לכל מה שעברנו והחלפת המוצר לאלתר. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אימפורט ספורט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|