פרטי התלונה

תלונות אימפורט ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום ולא תואם לפרסום המוצר באתר האינטרנט נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏27 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
המעפילים 1 אזה"ת ק.אתא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כחודש רכשתי בריכה משפחתית אולימפיק 400/200/80/-דרך אתר האינטרנט.המוצר הגיע בצבע אחר ולאחר מילוי של 7.5 קוב מים התגלה שהבריכה נפרמה בתפר תחתית הבריכה הגרמה לנזילת רוב המים וסירחון של מים מחלחלים שמצריך ממני לשפוך את שאר המים ולקפל את הבריכה.אפילו עדיין לא השתמשתי במשאבה כי ראינו זאת ביום הראשון.
פניתי לחברה עם עשרות טלפונים ופקס ,ועדיין לא קיבלתי טיפול לבעייתי.נגרמה לי עוגמת נפש רצינית ביותר ובזבוז זמן יקר,במקום לבלות אותו עם ילדיי. אני רוצה לומר לכם שהשירות הגרוע ביותרשקיבלתי בחיי. ואם לא תהיה לי תשובה בימים הקרובים אני פונה לבתי דין שהם יתנו את הדין לכך.
האם אני יכולה להפסיק את התשלומים?
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
פיצוי הולם לכל מה שעברנו והחלפת המוצר לאלתר. פתרון נדרש :

אימפורט ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה