פרטי התלונה

תלונות הפול - המאגר הישראלי לביטוחי רכב

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מענה טלפוני ארוך ומייגע!!!!!!!! נושא התלונה:
דפס מטי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ניסיתי לפנות לפול על מנת לבקש את טופס הפוליסה מחדש עקב איבוד המסמכים.

בין שעות העבודה אין מענה כלל בחברה...

יש 6 טלפונים שונים שתפוסים כל הזמן וכשסופסוף יש צלצול חיוג מתנתקת השיחה (ללא מענה)
במידה וכן עונים (מענה אלקטרוני) לוקח להם 30 דקות שלמות.

חבל שככה נראה הביטוח החובה היחידי במדינה לרוכבים על שתיים.

סיוט שלא יאמן
עגמת נפש סוג הנזק :
פשוט שתקום חברה נוספת לביטוחים לאופנועים וקטנועים!!! פתרון נדרש :

הפול - המאגר הישראלי לביטוחי רכב שירות לקוחות

, תגובה:
אוסנת גרוסמן - הממונה שם ותפקיד:
שלום רב,

ראשית תודה על פנייתך, אנו נבדוק אם קיימת תקלה טכנית במערכת הטלפונים של סניף תל אביב.
לאחר בירור מול סניף תל אביב הבנתי שיצרו איתך קשר וטיפלו בבקשתך.
תגובה:
לתאגיד המנהל של המאגר לביטוחי רכב חובה ("הפול") בע"מ יש אתר אינטרנט בכתובת www.pool-act.org.il, על מנת להקל על המבוטחים ביצירת קשר עם הסניפים באתר יש רשימה מפורטת עם פקסים ומיילים של הסניפים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה