פרטי התלונה

תלונות הפול - המאגר הישראלי לביטוחי רכב

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה ומתן שירות נוראי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
תלונה על חברת "הפול –המאגר הישראלי לביטוח רכב"
ביום שלישי האחרון, 12/10/10 מכרתי את האופנוע שלי והייתי צריך להקפיא את הביטוח שיש לי בחברת הפול, למשך חודש, עד שאקנה אופנוע אחר.
התקשרתי לחברת הפול, ענתה לי נציגה , כאשר הצגתי לה את בקשתי, מבלי לשאול שאלות נוספות ולברר את הצורך שלי, הנחתה אותי בתוקף לגשת פיזית לבית הפול , מכיוון שלא יכולים לטפל בי טלפונית .נסעתי ברכב המשפחתי לרחוב קויפמן בתל אביב, נכנסתי לחניון ועליתי . כאשר הגעתי לקבלת הקהל "חשכו עיניי". המקום קטן מלהכיל 10 אנשים בקושי, מקום צפוף ובו מחכים 60 איש לפחות מתוכם רוכבי אופנוע, שלדאבוני מכריחים אותנו לעשות ביטוח רק ב"פול", נהגי מכוניות ומשאיות. ההמתנה לקחה 50 דקות בהם נחשפתי לשירות נוראי מצד 2 הפקידים שישבו שם ואמורים לתת שירות ומענה ללקוחות. הפקידים צעקו על הלקוחות, כאשר לקוח התעכב יותר מדקה מכיוון שהיו לו שאלות, הפקידה פשוט צעקה עליו. היה רוכב אופנוע ששתת דם ונתנו לו להמתין, כאשר אנחנו הרשינו לו לעבור את התור שלנו, התייחסו אליו כאל נטל, מבלי לגלות טיפה אמפטיה למצבו החמור, מי שגילה אנושיות היו האנשים שחיכו, למרות הלחץ והעצבים בהם היו שרויים.
כאשר סופסוף הגיע תורי, הפקיד אמר לי שאין אפשרות להקפיא ביטוח לפחות מחודש ושאאלץ לספוג כספית את התשלום על החודש הזה, עוד אמר שאקח בחשבון שסכום הביטוח התייקר בעוד 200 ₪.
השאלות שעולות ומטרידות הן- מדוע הנציגה לא יכלה לברר מה אני צריך, ובזבזה את זמני בנסיעה לקצה העיר + המתנה של 50 דק' ובסוף גם לא ניתן לי פתרון, האם בעידן הטכנולוגי, שנות האלפיים, לקוח לא יכול לקבל שירות בטלפון? הרי זהו המינימום כיום עם השירותים הדיגיטליים שחברות אחרות מאפשרות לנו.
האם חברה לה, כפי הנראה, יש מונופול בביטוחי האופנועים, לא יכולה לשפר את התנאים הסטריליים המינימליים שלה? ולאפשר קבלת שירות קצת יותר נוחה (איוש של יותר נציגים, מקום יותר גדול, שירות נעים ומקבל)
מדוע אני כלקוח צריך לשלם מכספי חודש ביטוח (סך של 380 ₪) כל עוד אני לא מקבל שירות, כל עוד אני לא מבוטח בפועל?
והשאלה המסיימת, אך המסכמת את המצב העגום של כל הבירוקרטיה הנ"ל הינה- מדוע לחברה כל כך עלובה יש מונופול בתחום הביטוח? איפה החופש לבחור? איפה הדמוקרטיה באה כאן לידי ביטוי? שר האוצר החליט שזת החברה שתבטח את מי שנתקל בקשיי ביטוח, אז לפחות שיהיה מעורב במתנהל.

כספי+עוגמת נפש+ סוג הנזק :
שירות נאות, מסירת מידע מדויק,תנאי קבלה נוחים והגינות כספית פתרון נדרש :

הפול - המאגר הישראלי לביטוחי רכב שירות לקוחות

, תגובה:
אוסנת גרוסמן - הממונה שם ותפקיד:
אנו מודים לך על פנייתך, רשמנו לפנינו את הטענות שהועלו במכתבך ונעשה מאמצים על מנת לשפר את השירות לשביעות רצון המבוטחים.

לגופו של ענין, לא ניתן להקפיא ביטוח דרך הטלפון, מאחר ויש צורך בהחזר תעודת הביטוח פיזית לחברה ולכן התבקשת להגיע לסניפנו.
כפי שכבר נמסר לך, התקופה המינימלית להקפאה הינה 30 יום רצופים ובמקרה הנדון התקופה הינה קצרה מ 30 יום ולכן לא ניתן היה לערוך את ההקפאה.

לידיעתך ניתן לרכוש ביטוח לאופנועים גם בחברות ביטוח אחרות.

תגובה:
ניתן להשתמש באתר האינטנט של חברתנו בכתובת www.pool-act.org.il
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה