פרטי התלונה

תלונות הפול - המאגר הישראלי לביטוחי רכב

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי זמינות בשעות העבודה. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏09 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
משה לוי 11, בנין U.M.I ראשון לציון 75070 כתובת:
סניף חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רציתי לעשות ביטוח חובה לאופנוע שלי, ביטוח חובה לאופנוע עושים רק ב"פול",
לכן פניתי טלפונית לסניף הקרוב - סניף חיפה הממוקם בשד' פל"ים 2.

שאלתי עד מתי הם פתוחים להיום ונאמר לי שעד 15:30.
בדקתי גם באתר באתר האינטרנט שלהם,
גם שם מצוין שבמשך השבוע הם פתוחים עד 15:30 (וזה היה יום עבודה רגיל - יום שלישי - 9/5/2006).

הגעתי ב 15:15 לסניף והוא היה סגור.
חיכיתי רבע שעה ליד הדלת ולא הגיע אף אחד.

חזרתי הביתה, את הנסיעות לשם ובחזרה ביצעתי בכרמלית ושמרתי את הכרטיסים הלוך ושוב - השעה מוחתמת עליהם, והכרמלית ממוקמת פחות מ 100 מטרים מהסניף.

יומיים אח"כ חזרתי לאותו סניף לבצע ביטוח.
כששאלתי את הפקיד למה לא היה אף אחד בפעם שעברה,
הוא אמר "זה לא יכול להיות, הייתי עד רבע ל 4" - שקר מוחלט.

אני מעוניין להעלות את העניין בפני הנהלת הפול ולדעת באילו צעדים הם מתכוונים לנקוט.



מכתב התנצלות + החזר נסיעה בכרמלית הלוך ושוב - 11 ש פתרון נדרש :

הפול - המאגר הישראלי לביטוחי רכב שירות לקוחות

, תגובה:
אוסנת - פניות הציבור שם ותפקיד:
נשלחה אליך תגובה הביתה תגובה:
נשלח אליך מכתב תשובה שעונה על כל שאלותך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה