אי זמינות בשעות העבודה. |
נושא התלונה: |
יום שלישי 09 מאי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
משה לוי 11, בנין U.M.I ראשון לציון 75070 |
כתובת: |
סניף חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רציתי לעשות ביטוח חובה לאופנוע שלי, ביטוח חובה לאופנוע עושים רק ב"פול",
לכן פניתי טלפונית לסניף הקרוב - סניף חיפה הממוקם בשד' פל"ים 2.
שאלתי עד מתי הם פתוחים להיום ונאמר לי שעד 15:30.
בדקתי גם באתר באתר האינטרנט שלהם,
גם שם מצוין שבמשך השבוע הם פתוחים עד 15:30 (וזה היה יום עבודה רגיל - יום שלישי - 9/5/2006).
הגעתי ב 15:15 לסניף והוא היה סגור.
חיכיתי רבע שעה ליד הדלת ולא הגיע אף אחד.
חזרתי הביתה, את הנסיעות לשם ובחזרה ביצעתי בכרמלית ושמרתי את הכרטיסים הלוך ושוב - השעה מוחתמת עליהם, והכרמלית ממוקמת פחות מ 100 מטרים מהסניף.
יומיים אח"כ חזרתי לאותו סניף לבצע ביטוח.
כששאלתי את הפקיד למה לא היה אף אחד בפעם שעברה,
הוא אמר "זה לא יכול להיות, הייתי עד רבע ל 4" - שקר מוחלט.
אני מעוניין להעלות את העניין בפני הנהלת הפול ולדעת באילו צעדים הם מתכוונים לנקוט.
|
מכתב התנצלות + החזר נסיעה בכרמלית הלוך ושוב - 11 ש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|