פרטי התלונה

תלונות אבני רביד

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מנומסים אין להם את המילה בבקשה או תודה הם לוקחים בברוטליות את כרטים האשראי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב הנדון לא מנומסים אצלכם בסניף התחנה המרכזית בתל אביב כול פעם שאני נכנס לסופר פארם הקופאיות לא מנומסות אפשר גם לבדוק אני יסביר אין אצלהם את המילה בבקשה אחרי שאני מוסר את כרטיס האשראי לוקחים אותו בברוטליות לא אומרים תודה ולא בבקשה אני חושב לא לקנות אצלכם יש את ניו פארם הרבה יותר מנומסים העתק ישלח לאמיון לציבור אבקשכם לשפר את השרות וכשה לקוח מגיע לקופה להקשיב ללקוח וגם להיות מנומסים בבקשה אדוני או תודה זה נהוג בכול מקום את אומרים שאתם רשת מספר אחת אני לא חושב לתשומת לב ההנהלה אתם יכולים לשלוח לקוחות סמוים ותראו בעצמכם שהם לא מנומסים בקופה כמובן העתק ישלח לאימון הציבור של עיתון מעריב שלום
עלבון סוג הנזק :
נזיפה ושיפור מיידי וקורס הדרכה בנימוס פתרון נדרש :

אבני רביד שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה