פרטי התלונה

תלונות זהבי עצמון

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת ארון אמבטיה בלתי איכותי והתנערות ממתן שירות נושא התלונה:
גירון יפעת שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏04 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביצענו הזמנה של מספר מוצרים בחנות זהבי-עצמון בהרצליה. במסגרת ההזמנה שביצענו הזמנו שני ארונות אמבטיה, האחד- ארון של חברת סטאר (דגם טוקיו); והשני – ארון של חברת פנדור.ההזמנות בוצעו על ידינו לאחר צפייה בקטלוגים של המוצרים, מאחר שבחנות לא הייתה תצוגה של הארונות הללו. המוכרת הסבירה לנו, שבהתאם למידע המצוי בקטלוגים, הארון של חברת פנדור עשוי מעץ מלא, בעוד שהארון של חברת סטאר עשוי מעץ סנדביץ' מצופה פורמאייקה, שגם הוא איכותי. בפועל כאשר הגיע לדירה הארון של חברת סטאר, הסתבר כי מדובר בארון בלתי איכותי, בעל רמת גימור ירודה במיוחד, ואשר דלתותיו עשויות בכלל מחומר שקרוי פוסט-פורמינג. ביקשנו כי החנות תיקח מאיתנו את הארון ותפצה אותנו בשוויו הכספי, ובתגובה נאמר לנו שישקלו לפצותינו רק אם נזמין אצלם שני ארונות אחרים. יצויין, כי המחירים בחנות מופקעים ביותר, ולאחר השוואה שערכנו בדיעבד, הסתבר כי בחנויות אחרות באזור נמכרים ארונות אמבטיה זהים במחירים הנמוכים ב40% ממחירי זהבי עצמון! לאחר מכן טרטרו אותנו באינספור שיחות טלפוניות ואף תכתובת, ולבסוף הודיעו שאינם מסכימים לזכותינו על הארון ו/או לקחתו מדירתינו.
נזק כספי ועגמת נפש ובזבוז זמן רב סוג הנזק :
ביקשנו שיילקח מאיתנו הארון הלא תקין, ושכספינו יושב. פתרון נדרש :

זהבי עצמון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה