שירות לקוי |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
הרצליה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמנו ארונות אמבטיה. ארון אחד הגיע פגום ולאחר מאמצים הסכימו לתת לנו זיכוי בשווי מחציתו רק בתנאי שנרכוש ארון אחר. בפועל כאשר ביצעו התחשבנות רימו אותנו בשווי הזיכוי כאשר הפחיתו אותו ב-500 ש"ח. במקביל הארון האחר הגיע עם מראה שאינה מתאימה בגודלה, ואנחנו עדיין ממתינים, כבר למעלה מחודש, לקבל מראה מתאימה. גם המגירות הותקנו באופן בלתי תקין. פניותינו החוזרות ונשנות לשירות הלקוחות זכו למענה בלתי ענייני , טרטור וסחבת מוגזמת, ואנחנו שרויים בעגמת נפש אדירה !!!!!!!!!!!!
|
עגמת נפש אדירה |
סוג הנזק : |
זיכוי כספי עבור הארון הבלתי תקין + אספקת מראה ותיקון מגירות בארון האחר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|