פרטי התלונה

תלונות זהבי עצמון

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ריצוף פגום והחברה מתכחשת לקיום הבעיה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
א.ת ישן רשל"צ, דרך המכבים 50 כתובת:
תיאור הבעיה:
ריצוף פגום שנקנה ב "זהבי עצמון". וחברה שמתכחשת לבעיה.
במסגרת בניה חדשה חפשתי ריצוף וביקרתי בהרבה מקומות. לבסוף קניתי בחברת "זהבי עצמון". עם תחילת העבודות, הרצף גילה עקמומיות בריצוף שהופיעה בערך כל אריח רביעי או חמישי, הייתי מאד לחוצה, והזעקתי את החנות ושירות הלקוחות. היות ולא היה לחברה ריצוף חלופי, נאלצתי לרצף עם הקיים . החברה שלחה ריצוף נוסף , כדי שיהיה מבחר גדול יותר אריחים ישרים. בסיום הריצוף התברר שיש לי 30 מטר של ריצוף פגום , שרוצף פעמים (מתוך 140 מ"ר שרוצפו), עליו שלמתי לרצף פעמים. בקשתי פיצוי על עבודת הרצף , החברה טוענת שהריצוף תקין, במסגרת המותר לפי מכון התקנים .
עצוב לדעת שמכון התקנים מרשה כמות כזו של פגומים.
החברה באמצעות המוכרים שלה, משווקת אריחים שאין בהם סטיות והם מסוג "מעולה"
בפועל , מעל 20% של החומר פגום וחברה שטוענת אין בעיה באריחים שסופקו לי.

כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי על עבודת הרצף פתרון נדרש :

זהבי עצמון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה